Note fondée sur 58 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,8 sur 5
4,2 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
4,3 Confort de la chambre
3,9 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 8 mars 2024 sur Hotels
1 sur 5
par un voyageur

Horrible nuit

Publié le 6 mars 2024 sur Hotels
Horrible ! J'ai réservé une chambre pour 3, je me retrouve avec mes deux adolescents dans une chambre avec un lit pour deux, impossible de dormir à trois. De plus le personnel de l'accueil était très désagréable, il nous a demandé de payer un supplément de 55€ pour le lit d'appoint. Nous avons refusé puisque la chambre réservée était une chambre pour 3 . Le service client de hôtels.com ne répond pas, les réclamations sur le site n'ont rien donné. Serviettes absentes et fournies au bout de 3 réclamations. Donc nous avons fini par dormir à 3 dans un lit à deux . Inadmissible pour une prestation à 92 EUR !
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 févr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 févr. 2024 par Room Division Manager, Gestion de l’hôtel
Warm greetings from Villaggio hotels and Resorts!On behalf of the team, we would like to extend our gratitude for taking the time sharing your valuable and positive review regarding our services. It is through feedback such as yours that we are able to maintain and further exceed our commitment to customer satisfaction.We thank you for sharing your thoughts with us. And we greatly value your constructive feedback about our services.Again, we highly appreciate your continuous support, and we look forward to welcoming you back to Villaggio hotels and Resorts.Kind regards,
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 janv. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 févr. 2024 par Room Division Manager, Gestion de l’hôtel
Warm greetings from Villaggio hotels and Resorts!On behalf of the team, we would like to extend our gratitude for taking the time sharing your valuable and positive review regarding our services. It is through feedback such as yours that we are able to maintain and further exceed our commitment to customer satisfaction.We thank you for sharing your thoughts with us. And we greatly value your constructive feedback about our services.Again, we highly appreciate your continuous support, and we look forward to welcoming you back to Villaggio hotels and Resorts.Kind regards,
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 août 2024 sur Expedia
The property has a nightclub on the 14th floor open 6 days a week till 330am. The noise from this, loud music, affects the rooms beneath making it impossible to sleep. It’s astonishing these rooms are for sale as bedrooms. Terrible place. Avoid unless you don’t want to sleep.
3 sur 5
par un voyageur

Not bad, horrible neighbour

Publié le 20 août 2024 sur Hotels
Room a good size Was a bit dirty and situated next to a nightclub, didn’t get to Sleep Till 3am
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 27 juill. 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 juill. 2024 sur Expedia
This hotel is excellent, the rooms are larger than normal, well located, staff are great. Price point is good, cant fault it at all compared to other in Abu Dhabi.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 avr. 2024 sur Expedia
As mature senior traveler i never expect to be treated with disrespect from a staff of a hotel based on race or clothes. Very rude staff name (shiva) not wearing security uniform questioning if we registered with the id before going up while clearly he sees the key cards in our hand. Im at 50s and i expect respect in such name hotel. While leaving dosens of teenagers going up and down without questioning them. Is it based on what we wearing or its pure racism. Didn't expect that from such hotel name
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 21 avr. 2024 sur Hotels