Note fondée sur 58 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,8 sur 5
69 % des clients le recommandent
3,9 Propreté de la chambre
3,8 Service et personnel
3,8 Confort de la chambre
3,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 déc. 2022 sur Expedia
La chambre 511 dégage des odeurs nauséabondes
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 sept. 2022 sur Expedia
Sa propreté
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 avr. 2019 sur Expedia
Hôtel bien situé. Propre. Bon accueil. La navette de transport entre l'aéroport et l'hôtel est un vrai plus. Je recommande cet hôtel
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 mai 2019 par Aida, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, thank you for staying with us and for taking a moment to share your comments with us which are valuable for our improvement. We are pleased to hear that our services were to your liking. We look forward to welcoming you again with more upcoming facilities at Eliana.
4 sur 5
par un voyageur de Lorient

Eliana Hotel à Addis, près de Piazza.

Publié le 4 juill. 2018 sur Expedia
Contre : Le petit déjeuner n'est pas fantastique : il y a le choix, mais ce n'est pas très bon.
Tout est bien, voire très bien, le personnel de la réception est accueillant et la chambre est d'un standing appréciable pour un prix cohérent au regard des prestations. Le seul bémol serait le petit-déjeuner.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 juill. 2018 par Aida, Gestion de l’hôtel
Cher client, merci de rester avec nous et de prendre un moment pour partager vos commentaires avec nous. Nous sommes heureux d'apprendre que la plupart de nos services sont à votre goût. Nous allons examiner les points que vous avez mentionnés et les améliorer. Nous espérons vous accueillir de nouveau lors de votre prochain voyage à Addis.
3 sur 5
par un voyageur de Nice

Hôtel bien situé

Publié le 29 déc. 2017 sur Expedia
Pour : La déco
Contre : L'eau chaude !
Emplacement : Souvenirs, vieux centre ville
Proche des sites les plus intéressants pour les touristes (souvenirs, marché, cuir). De tous les hôtels fréquentés lors de notre voyage, celui-ci est pas trop mal. Le seul problème (et c'est récurrent en Ethiopie) c'est l'absence d'eau chaude. Là encore, à 60 Euros la nuit, il n'y a que de l'eau très très tiède (mais chaude pour les Ethiopiens...). Le personnel est sympa, la chambre propre mais pas exceptionnelle. A côté de l'hôtel il y a une pâtisserie et la boutique Tomoca pour le café.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 août 2024 sur Expedia
The hotel is located in a key area which is more attractive for visitors. All Staff are very polite and helpful. The breakfast is beautiful has a lot of options, rooms are clean and the small touch of dressing gowns and slippers are excellent. What my family and I would comment on for improvements are the fixtures need to be checked and fixed eg the light in our room was flickering and we had to unplug the whole thing, the shower in one of the rooms did not have the hot water working and when it did work it had no power at all, the towels need changing (they are clean but very old). Apart from that the hotel and staff are excellent.
3 sur 5
par un voyageur de Fort Collins

Publié le 7 août 2024 sur Expedia
This hotel has clearly seen better days, despite how it presents itself online. There seemed to be a lot of things lacking in upkeep or repair. A prime example is when I was inadvertently locked out on the balcony of my room for several minutes because the door handle broke off. The staff were overall friendly and accommodating, but there seemed to be a lack of communication from the beginning of my stay, and things falling through the cracks. Myself and several others did not have towels when checking in, or were not replaced after the dirty ones were taken. The airport shuttle is nice, but took almost an hour for it to pick me up at Bole, despite advance arrangements. Upon arrival it was not communicated to me where the bar or restauraunt(s) were, when they were open, when breakfast was available, where the pool was, etc. I had to figure this out on my own, and even then communication was severely lacking. For instance, I went up to the beautiful top-floor bar, but there were no staff around! After I was told were to find the restaurant and assured that it was open, the staff informed me that I could not be served because they were turning over the place, and not given any indication about where and when I could get food. The location of the breakfast buffet was changed on a day to day basis, was frequently out of coffee. The food quality was overall just okay. Despite all of this, the staff were friendly and helpful when pressed, the showers hot, and the bed comfy.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 août 2024 sur Expedia
The hotel and staff are good, however the bed and other amenties need to be replaced.
4 sur 5
par un voyageur

God oplevelse.

Publié le 3 août 2024 sur Hotels
Meget venligt personale, lidt begrænset menukort da mange råvarer manglede (fx ost)
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 août 2024 sur Expedia
Everything in this hotel seems to be broken down. From light switches to bulbs. My room had very little lighting. They tried to charge me $20 because I arrived early on the checking date and was allowed on the house. Nobody communicated this the extra charge when I was being allowed into the room.