Note fondée sur 378 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,6 sur 5
91 % des clients le recommandent
4,6 Propreté de la chambre
4,5 Service et personnel
4,7 Confort de la chambre
4,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 août 2024 par Reply Vila Alba Team, Gestion de l’hôtel
Dear guest,Thank you for sharing your experience at Vila Alba Resort and for rating us. We greatly appreciate your feedback.It's wonderful to hear that you enjoyed the peace, stunning views, friendliness of our team, and accommodations during your stay. Our team strives to deliver a memorable experience to all our guests.We apologize for any aspect that may not have been entirely satisfactory. We are always open to improvements and value your comments.We hope to have the opportunity to welcome you back in the future and provide you with an even more enjoyable experience.Best regards,The Vila Alba Resort Team
5 sur 5
par un voyageur

Excellent établissement

Publié le 2 août 2024 sur Hotels
Excellent établissement avec accueil irréprochable, confort des chambres, emplacement extraordinaire pour débuter les sentiers côtiers directement depuis l hotel, spa, sauna, piscines en accès libre et petit-déjeuner exceptionnel. Nous sommes enchantés.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 août 2024 par Reply Vila Alba Team, Gestion de l’hôtel
Dear guest,Thank you for sharing your experience at Vila Alba Resort and for rating us. We greatly appreciate your feedback.It's wonderful to hear that you enjoyed the peace, stunning views, friendliness of our team, and accommodations during your stay. Our team strives to deliver a memorable experience to all our guests.We apologize for any aspect that may not have been entirely satisfactory. We are always open to improvements and value your comments.We hope to have the opportunity to welcome you back in the future and provide you with an even more enjoyable experience.Best regards,The Vila Alba Resort Team
5 sur 5
par un voyageur

Vila Alba

Publié le 22 oct. 2021 sur Hotels
Séjour de 3 nuits super agréable l appartement suite avec 2 chambres , salon, cuisine était très agréable, le personnel et surtout Agustino est fort sympathique et nous a conseillé durant notre séjour. resort à taille humaine super bien situé vue magnifique.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 oct. 2021 par Maria Morais, Gestion de l’hôtel
Dear Valérie Thank you so much for taking time and sharing the experience that you had in Vila Alba. Your opinion is very important for us. We really appreciate to know that you enjoyed the rooms and the staff. Was a pleasure to have you here and we hope to see you again in your next stay in the Algarve. Best regards
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 févr. 2020 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 févr. 2020 par The management, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, Thank you so much for let us know your opinion regarding your stay. We are happy to know that you had a good stay with us. We hope to receive your next visit soon. Best regards,
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 févr. 2020 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 févr. 2020 par The management, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, Thank you for your review. We sincerely regret that your stay did not meet the entire of your expectations. We would like to apologize for any inconvenience caused. Best regards
3 sur 5
par un voyageur

Déçu , très loin des standards des 5 etoiles

Publié le 21 janv. 2020 sur Hotels
Bjr je suis un client régulier de cette hôtel depuis 3 ans .L’hôtel vient de changé de propriétaire et est en travaux.Je vous joins des photos afin de vous faire une idée de l'état de l’hôtel.Début des travaux le matin a 8h30 !!! Buffet réduit en choix ( Il n'y a plus de saumon ...) . le SPA n'ai plus ouvert en permanence etc..La nouvelle direction se fiche royalement de vos remarques!!! JE N'IRAI PLUS DANS CETTE ETABLISSEMENT ET JE VAIS DECONSEILLER A MES AMIS D'Y ALLER.Il faut prendre en compte les avis des clients surtout des clients fidèles . Heureusement ils ne peuvent pas toucher a la vue magnifique .PS : le personnels est toujours aussi adorable ( spa , restaurant et accueil ) ils comprennent nos remarque EUX !!!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 janv. 2020 par The Team, Gestion de l’hôtel
Dear Regis, Thank you for your review. We sincerely regret that your stay did not meet the entire of your expectations. We do care about the opinion of our guests and that is the reason why we are going under renovations - to offer a better sevice to our guests. We would like to apologize for any inconvenience that this may have caused. Concerning the spa, as usual, opens from 10.00 to 19.00. Best wishes
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 août 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 sept. 2019 par The management, Gestion de l’hôtel
Dear Karine Thank you for your feedback. We are happy to know that you had a good time with us. We hope to see you again in the future. Best wishes
4 sur 5
par un voyageur

Très bien

Publié le 4 août 2019 sur Hotels
Complexe très agréable. Appartement très spacieux n°502 avec vue mer. Par contre, le balcon où l'on peut s'asseoir n'a pas vue mer mais est à l'arrière du logement. La mer n'est visible qu'au loin et du salon qui dispose que d'un tout petit balcon. Autant réservé avec vue mer partielle ou jardin, moins onéreux. Le petit déjeuner est très varié et le restaurant de l'hôtel très bien.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 août 2019 par The management, Gestion de l’hôtel
Dear Sylvie, We would like to thank your review regarding your recent stay in Suites Alba. We are delighted to know that we succeeded to meet your expectations and that you had an amazing stay with us. We look forward to receive your visit again. Best regards,
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 juin 2019 sur Expedia
Situation de l'hotel à 200 m du sentier cotier. Restauration de qualité moyenne
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 juin 2019 par The management, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, Thank you so much for taking time and sharing the experience that you had in Suites Alba. Your opinion is very important for us. We are happy to know that you had a pleasant stay and that you appreciated our kitchen. We look forward to receive your visit again. Best regards,
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 mai 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 juin 2019 par The management, Gestion de l’hôtel
Dear Dominique, Thank you so much for taking time and sharing the experience that you had in Suites Alba. We are happy to know that you enjoyed your stay. We look forward to receive your visit again. Best regards,