Note fondée sur 1 441 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,0 sur 5
4,1 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
3,7 Confort de la chambre
3,9 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 sept. 2024 sur Expedia
Confo, pratique, bon petit dej
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 sept. 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Alexandre, Thank you very much for this kind review of your recent stay.We are delighted to hear that we met your expectations; this positive feedback inspires us to continue upholding our high standards.We look forward to seeing you again soon.Best regards,Jody Brink, Hotel Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 août 2024 par Jody Brink, Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Nicolas, Thank you very much for this kind review of your recent stay.We are delighted that everything met your expectations during your stay with us and that you appreciated our high standards.We look forward to seeing you again soon.Best regards,Jody Brink, Hotel Manager
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 août 2024 par Jody Brink, Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Beste gast, Bedankt voor uw mooie beoordeling.Het verheugt ons dat u een fijn verblijf heeft gehad in ons hotel.Hartelijke groet,Jody Brink, Hotel Manager
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 août 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Beste gast,Bedankt dat u ons beoordeelde.De tevredenheid van onze gasten is ons zeer dierbaar en het is dan ook lonend te mogen lezen dat alles naar wens was.We vinden het jammer dat u ook een minpuntje heeft ervaren. We nemen de veiligheid van onze gasten zeer serieus en passen de protocollen strict toe. Wij hopen dat uw verblijf ondanks dit probleem toch niet negatief is.Met vriendelijke groet,Jody Brink, Hotel Manager
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 août 2024 sur Expedia
Chambre très rudimentaire
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 août 2024 par Jody Brink, Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Chantal,Thank you for taking the time to share your review.We do carry out maintenance whenever necessary to keep our rooms up to date, however, we have noted your comment and will be considering it.We hope to be able to welcome you back for an improved stay.Kind regards,Jody Brink, Hotel Manager
4 sur 5
par un voyageur de Quebec

Publié le 7 août 2024 sur Expedia
Very good location. Good breakfast. Very small room. Tight for 2 pax. Shower is in the room, not enough privacy.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 août 2024 par Jody Brink, Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Sandra, We would like to thank you for this review about your recent experience in our hotel.A message of satisfaction is always an incentive for our team members to continue with their efforts to uphold our high standards.We are sorry that you were a little disappointed with the size of your room; all our rooms are the same size which many of our guests find to be cosy. However, due to personal preferences, we understand that this is not always the case.The entire team really hope we can welcome you back on a future occasion. Kindest regards,Jody Brink, Hotel Manager
1 sur 5
par un voyageur

Horrible

Publié le 29 juill. 2024 sur Hotels
Notre séjour dans cet hôtel a était une expérience horrible la literie et matelas sale nous sommes rentré avec des boutons partout sur le corp ma fille mon mari et moi même.Des rats partout à l’extérieur dans l’hertz surtout éviter cet hôtel le parking 19eu par jour .Je regrette une chose c’est d’avoir payé 200eu 38 eu de parking pour 2 nuits
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 juill. 2024 par Jody Brink, Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Antoine,Thank you for taking the time to review your stay.The comfort of our guests is extremely important to us, so we are very sorry to hear that you were not satisfied in this regard. Please do not hesitate to notify us of such concerns at the time so that we can do our best to find a more comfortable solution. Our dedicated team members are always eager to assist.We hope that you will allow us the opportunity of providing you with an improved stay in future. Best regards,Jody Brink, Hotel Manager
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 juin 2024 sur Hotels
Notre sejour c'est plutôt bien passée. Sans surprise.cela dit, le parking devrait être gratuit pour ce qui loue une chambre a l'hôtel. 36€de plus pour le parking sur 2 nuits. Sachant quon a réservé que pour dormir des courtes nuits de part la raison pour laquelle nous etions venue. Le prix de la chambre trop cher pour ce que c'est. 1 lit double + 1 lit mezzanine. 3 serviettes de bain, pas d'armoire pour ranger nos affaires. Le personnel est serviable.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 juill. 2024 par Jody Brink, Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Avni Bahar, Thank you for taking the time to review your stay.We are delighted to hear that you enjoyed your stay and found our team helpful. Your kind words are greatly appreciated. Regarding the parking, we understand your concern, but please note that our parking fees are in line with the airport area. We strive to provide the best possible services and facilities for our guests, and we believe that our parking rates are competitive in the area.We are looking forward to welcoming you again. All the best!Jody Brink, Hotel Manager
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 avr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 mai 2024 par Jody Brink, Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Frederick,Thank you for taking the time to review your stay.Unfortunately it seems that we did not meet all of your expectations. Could you please let us know exactly what you found unsatisfactory? We always welcome our guests' feedback and suggestions for improvement.We hope that you will allow us the opportunity of providing you with an improved stay in future. Best regards,Jody Brink, Hotel Manager
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 avr. 2024 sur Expedia
Aaa
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 avr. 2024 par Jody Brink, Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Loïc,Thank you for such a great review.We are thrilled to hear that you appreciated the cleanliness and condition of our hotel, as well as the room amenities. Our team takes pride in providing a comfortable and enjoyable stay for our guests. It's also great to know that our service met your expectations, and we will continue to strive for excellence in this area.We look forward to a return visit from you in the future.Best wishes,Jody Brink, Hotel Manager