Note fondée sur 1 225 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,2 sur 5
4,2 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,2 Confort de la chambre
4,1 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 août 2024 sur Expedia
Hôtel bien situé, à distance de marche de Disney (20 min). Propre, personnel sympathique, belle piscine, déjeuner chez Denys et un sac collation. Seuls bémols, air climatisé très bruyant et stationnement payant.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 août 2024 par Jeovany, Gestion de l’hôtel
Dear Marie,Thank you for sharing a review of your recent experience. Our team here at Best Western Plus Pavilions is committed to providing high-quality customer service, and we’re thrilled to hear that we made a good impression on you. We hope you’ll visit us again soon. Sincerely,JeovanyFront DeskBest Western Plus Pavilions
4 sur 5
par un voyageur de Repentigny

Publié le 7 mai 2024 sur Expedia
Très bien situé pour aller à Disneyland. Environ 15 de marche de Downtown Disney et 10 minutes de plus pour Disneyland et Aventure Land. Le trajet est sécuritaire. Hôtel très propre et lit confortable. Seulement l’air climatisée qui date un peu mais efficace. Déjeuner gratuit chez Denny’s
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 mai 2024 par gloria, Gestion de l’hôtel
Dear Ms. Louise, Thank you for sharing a review of your recent experience. We are happy to hear that our location was great for you and your family to enjoy Disneyland! We will make sure to let the correct department know about the AC unit. We hope you’ll visit us again soon. Sincerely,GloriaFront Desk SupervisorBest Western Plus Pavilions
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 août 2022 sur Expedia
Les chambres auraient grand besoin de rénovation. Vieux tapis qui sent l'humidité. Salle de bain vétuste. Air climatisé tellement bruyant que ça vous réveille la nuit. Bien situé si vous voulez aller à Disney mais on peut facilement trouver mieux.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 août 2022 par Jesse Watkins, Gestion de l’hôtel
Dear Stephanie,Thank you for completing the survey regarding your recent stay at our property. On behalf of our entire team, I would like to apologize for not exceeding your expectations. Your satisfaction is important to us and we will be using the feedback you gave us to implement improvements to ensure we offer a better experience for guests in the future. I hope that you will consider staying with us again so that we can have another chance to provide you with a superior experience. Sincerely,Jesse WatkinsGeneral ManagerBest Western Plus Pavilions
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 août 2022 sur Hotels
Parfait pour Disneyland, se fait à pied en 20 minutes. La navette est payante et de la ville. Le déjeuner compris c’est bien mais pas super clair: on nous donne un sac avec Orange barre tendre brioche et eau et 2 coupons pour le dennys à côté, nous étions 4 donc nous avons du acheter un déjeuner pour tout partager et nous avons garder les collations , c’est bien finalement! C’est un hôtel propre et sécuritaire.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 sept. 2022 par Jesse Watkins, Gestion de l’hôtel
Dear Isabel,Thank you for your feedback and I am very happy to hear you enjoyed your stay with us. We currently offer breakfast for two at Denny's Restaurant, located directly next door to us. We also offer Grab and Go Breakfast Bags that include a bottled water, granola bar, Danish, and an orange. Thank you again for your time and we hope to see you return soon. Sincerely,Jesse WatkinsGeneral ManagerBest Western Plus Pavilions
4 sur 5
par un voyageur

Idéal en famille pour Disneyland

Publié le 15 avr. 2022 sur Hotels
A proximité de Disneyland, desservi par les navettes du parc, parking inclus sur place. Un vrai bon plan!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 avr. 2022 par Jesse Watkins, Gestion de l’hôtel
Caroline, Gracias por completar la encuesta sobre su reciente estadía en nuestra propiedad. Su negocio es muy importante para nosotros y valoramos sus comentarios. Al decirnos qué le gustó de su estadía y cómo podemos mejorar, nos ayuda a brindar una experiencia superior para usted y otros huéspedes en el futuro. Esperamos que vuelva y nos vuelva a ver pronto. Gracias nuevamente por tomarse el tiempo para completar la encuesta. Agradecemos su lealtad a nuestra marca. Sinceramente, Jesse Watkins Gerente general
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 août 2024 par Gloria, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, Thank you for staying with us! We hope you had a wonderful experience and appreciate your patronage. We look forward to seeing you again soon!Thank you, Gloria Paola Front Desk SupervisorBest Western Plus Pavilions
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 août 2024 par Torri, Gestion de l’hôtel
Dear ReneThank you so much for your wonderful review. We are delighted to hear that you had a positive experience with us at Best Western Plus Pavilions. We hope you’ll visit us again soon. Sincerely,TorriFront DeskBest Western Plus Pavilions
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 août 2024 sur Expedia
Love the breakfast love the pool. Convenient laundry and gym facilities and close to everything we like in that part of California
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 août 2024 par Jovanni, Gestion de l’hôtel
Thank you for your wonderful feedback! We’re delighted to hear that you enjoyed the breakfast and the pool during your stay. It’s great to know that our laundry and gym facilities met your needs and that our location was convenient for exploring the area. We strive to provide our guests with a comfortable and enjoyable experience, and your comments are greatly appreciated. We look forward to welcoming you back on your next visit to California!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 août 2024 sur Expedia
It was a nice, enjoyable place. Easy check in and check out. Perfectly clean and a nice pool
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 août 2024 par Gloria, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, Thank you for your kind words! We're delighted to hear you enjoyed your stay and found the check-in and check-out process easy. It's great to know you appreciated the cleanliness and the pool. We look forward to welcoming you back for another pleasant visit!Sincerely,Gloria PaolaFront Desk SupervisorBest Western Plus Pavilions
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 août 2024 sur Expedia
Excellent attention from all staff, very pleased!!!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 août 2024 par Jovanni, Gestion de l’hôtel
Thank you so much for your kind words! We are thrilled to hear that you received excellent attention from our staff during your stay. Providing outstanding service is our top priority, and your feedback truly motivates our team. We look forward to welcoming you back in the future for another exceptional experience!