Note fondée sur 133 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,9 sur 5
80 % des clients le recommandent
4,0 Propreté de la chambre
4,0 Service et personnel
3,7 Confort de la chambre
3,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 août 2024 sur Expedia
Okay first of all all around the ceilings as covered in so much mold then you go in the bathroom and uncover even more mold, the corners of the room had webs in them one of them had a huge spider in it aswell, the other web covered the tip held of the bathroom door, I was in the bathroom when 2 huge cockroaches come out of no where, there’s no cutlery or bowls. The towel had lint all over them which appeared dirty. Upon arrival there’s no one at the desks but all the doors to enter are unlocked, it’s spinning doors and anyone can access.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 août 2024 sur Expedia
Beautiful place and close to the snow. Thanks
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 juill. 2024 sur Wotif
Good beds
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 août 2023 sur Expedia
Good accomodation
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 juill. 2023 sur Lastminute
A short distance from Jondabyne, nice & quiet.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 juill. 2023 sur Wotif
Everything is good but apartment is suitable for 10 people shares only 1 bathroom uncomfortable.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 10 sept. 2022 sur Wotif
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 31 août 2022 sur Expedia
Clean room. But room heating set at 21° and you can't change or turn off. Nobody sleeps with the temp that high. Also hallway doors slam close half the night and again early morning.
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 30 août 2022 sur Lastminute
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 août 2022 sur Hotels
I booked through hotels.com - my credit card was charged an additional $13.50 on top of the amount that Hotels.com said they were charging. - they blame JE Resort - JE Resort blame Hotels.com. Spoke to both - each blames the other for this charge... Not satisfactory.