Note fondée sur 4 évaluations de clients

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2,8 sur 5
3,7 Propreté de la chambre
3,3 Service et personnel
5,0 Confort de la chambre
3,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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1 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 7 avr. 2023 sur Hotels
3 sur 5
par un voyageur de Yaounde

Publié le 29 oct. 2020 sur Expedia
Personnels à revoir, surtout à la réception. Ne prennent pas compte les plaintes des clients. Propriétaire / gérant est okay. C'est juste dommage soit obligé de l l'appeler pour des problèmes qui peuvent être gérer par le personnel. Pas d eau chaude et pas de wifi pendant le sejour.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 nov. 2020 par Le Responsable des Réservations., Gestion de l’hôtel
Cher Marcel, Toutes nos excuses pour le désagrément que vous avez rencontre dans notre établissement. Vous observations sont prises en compte merci pour votre bonne compréhension.
4 sur 5
par un voyageur

Nice hotel

Publié le 26 août 2019 sur Hotels
You know this was a really nice hotel. It felt like heaven after the terrible bus ride to Bafoussam. The staff is so wonderful and I ended up having a great time with them. And the dining room is pretty cool with the paintings. I slept well there. My negative criticisms were things that turned up again and again with nearly every hotel reservation I made in all of my time in Cameroon and so I can’t directly blame this hotel: you reserve a room and arrive late at night only to learn they gave your room away. Then to put a cherry on top they give you the best room in the hotel to say sorry (so nice of them!) and then the next day they demand that you pay for the nicest room in the hotel and not the one you originally wanted (they gave away). Hahaha. It was all sorted for me but just hold your ground if it happens to you.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 août 2019 par The Reservation Team Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback. All our observation are taken into account. Thank you for letting us know.
3 sur 5
par un voyageur de London

Publié le 7 mai 2019 sur Expedia
5 stars for excellent staff! Apart from that, everything else was disappointing in my experience. But I give a neutral rating in fairness to them as the property is undergoing renovations. I’ll probably stay there again under better circumstances. Kudos to the staff for facilitating me with my booking
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 mai 2019 par The Reservation Team Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Essoh, Thank you for your feedback. We're working hard to improve the quality of our property. Your satisfaction is our priority.