Note fondée sur 603 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,1 sur 5
88 % des clients le recommandent
4,3 Propreté de la chambre
4,3 Service et personnel
4,3 Confort de la chambre
4,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 16 sept. 2013 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 sept. 2013 sur Hotels
Bon hotel
3 sur 5
par un voyageur

Cleaning needed

Publié le 19 août 2024 sur Hotels
Hair in shower and on towels. Stains in bed.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 août 2024 sur Expedia
Exhaust fan did not work. No electric outlet in bathroom, spiders, poor lighting in bedroom, bar was closed, outside facility was trashy & saw roaches. They charged and hold $25 for incidentals on your credit card and takes around 4 days to get your money back!
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 8 août 2024 sur Hotels
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 4 août 2024 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 juill. 2024 sur Expedia
Overall i had a good stay, the breakfast was subpar. Both in food selection and in quality. Also parking was very difficult. Often times there were trucks with trailers taking multiple spaces. Making it more difficult to find a space or park safely
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 14 juill. 2024 sur Hotels
2 sur 5
par un voyageur

Disappointing stay

Publié le 27 juin 2024 sur Hotels
The room was standard and adequate, but when we discovered that we were assigned to a room where the bed sheets had not been changed and were dirty, we were appalled. The front desk responded quickly by offering us a new (and clean) room but they never offered an apology, and it was very unnerving to stay in a hotel with such low standards for cleanliness, and it greatly affected our satisfaction.
4 sur 5
par un voyageur de Dothan

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 13 juin 2024 sur Expedia