Note fondée sur 13 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,3 sur 5
3,2 Propreté de la chambre
3,1 Service et personnel
2,6 Confort de la chambre
3,0 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 mars 2019 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 avr. 2019 par Le Responsable des Réservations, Gestion de l’hôtel
Merci pour votre feedback, Nous sommes ravis que vous ayez notre établissement au dessus de la moyenne. Merci de nous faire confiance.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 févr. 2019 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 avr. 2019 par Le Responsable des Réservations, Gestion de l’hôtel
Merci pour votre feedback, Nous sommes ravis que vous ayez notre établissement au dessus de la moyenne. Merci de nous faire confiance.
4 sur 5
par Raymond

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 23 avr. 2015 sur Hotels
2 sur 5
par un voyageur

Mal trato como huéspedes

Publié le 10 mai 2024 sur Hotels
Se molestaron por qué se reservo por HOTELES.com, pues vía el evento al que íbamos lo cobraban al doble y por esto nos dieron una habitación con varios problemas, incluso aún cuando reserva era de 2 personas, solo dejaron UNA toalla en habitación, sucio y descuidado el cuarto que nos asignaron
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 avr. 2024 sur Expedia
Property is good but they don’t accept mastercard on payment. Exchange of USD to local currency is limited. Nearby bank with ATM only works for local card. Make sure to have enough money from the airport before traveling.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 avr. 2024 par The Reservation Team Manager , Gestion de l’hôtel
Dear John,Thank you for your feedback.We are working hard to improve our service.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 avr. 2024 sur Expedia
Awesome stay
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 3 juin 2023 sur Expedia
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 févr. 2023 sur Expedia
Some staff were very friendly and helpful, others not so. The room was inadequately prepared - the safe needed repair and the air conditioning control was in Chinese and had a flat battery. During the visit the air conditioning began leaking water and this was not dealt with despite the cleaners seeing it when they cleaned. Eventually we had to change rooms.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 mars 2023 par The Reservartion Team Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Paul,Thank you for your feedback.We are working hard to improve our service.Thank you for letting us know.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 déc. 2019 sur Hotels
Hotel is very old and has the scars to prove it. It will needs a makeover to bring it back to normalcy. Proximity and ease of transportation to and fro and around town is nice considering the mad traffic in Bonaberi.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 déc. 2019 par The Reservation Team Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Ivo, Thank you for your feedback. Your observation are taken into account. Your satisfaction is our priority.
1 sur 5
par un voyageur de Sweden

stay well clear of this one

Publié le 20 oct. 2016 sur Hotels
This is an awful Hotel even by Cameroonian standards. Nothing worked, several things in the room fell apart, like the tap in the bathroom and shelves fell of the wall (not kidding!). WiFi didn't work, dreadful breakfast and rude and dizzy-headed staff. Didn't accept the Hotels.com booking, had to spend 2 hours fighting with the Manager not to have to pay cash. There are better hotels in Douala, stay clear if this one.