Note fondée sur 131 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,6 Propreté de la chambre
4,5 Service et personnel
4,5 Confort de la chambre
4,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 26 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 août 2024 par Carrie- General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you
par un voyageur
Publié le 16 août 2024 sur Expedia
For some reason, upon arrival, I was told our reservation had been canceled. I never received notification (or refund) for this, and they said perhaps a staff member made a mistake. Luckily, they had openings and were able to get us a room without us having to pay a second time. Pool was nice and warmer than most. Only complaint was the air conditioner didn't work great, so the room was warm and muggy. Overall, would stay again if we needed somewhere in Buffalo to stay.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 août 2024 par Carrie- General Manager, Gestion de l’hôtel
I am so glad the staff was able to help you with your reservation. I am sorry that happened. I am glad you found the pool warm. I am sorry the air unit in the room couldn't keep up. We will take a look at it.
par un voyageur
Publié le 6 août 2024 sur Expedia
No complaints.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 août 2024 par Carrie- General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you!
par un voyageur
Publié le 5 août 2024 sur Expedia
.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 août 2024 par Carrie Parchem - General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you
par un voyageur
Publié le 1 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 août 2024 par Carrie- General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you
par un voyageur
Publié le 27 juill. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 août 2024 par Carrie- General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you
par un voyageur
Publié le 17 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 juill. 2024 par Carrie Parchem - General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you
par un voyageur
Publié le 15 juill. 2024 sur Expedia
They made an effort to serve breakfast early when our ball schedule changed
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 juill. 2024 par Carrie- General Manager, Gestion de l’hôtel
We are glad to hear your baseball team enjoyed breakfast early. Thank you!
par un voyageur
Publié le 14 juill. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 août 2024 par Carrie- General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you!
par un voyageur
Publié le 11 juill. 2024 sur Expedia
Wonderful
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 juill. 2024 par Carrie Parchem - General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you