Note fondée sur 896 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,1 sur 5
100 % des clients le recommandent
3,0 Propreté de la chambre
3,5 Service et personnel
3,2 Confort de la chambre
2,9 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 mars 2024 sur Expedia
Good and efficient reception room as expected.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 mars 2024 par Samantha RediResponse Specialist, Gestion de l’hôtel
Dear Odette,Thank you for taking the time to share your feedback regarding your experience at the RED ROOF INN BUFFALO - HAMBURG/ I-90. I am happy you found reception area to be good and efficient. You also mentioned that the room met your expectations, which was great to hear. Positive guest feedback, like yours, is always an encouragement to all of our Red Roof staff as we strive to continuously improve the quality of our services.Thank you again for your review. We look forward to seeing you in the future, should your travels bring you back to our area.Sincerely,SamanthaRed Roof ManagementRediResponse Specialist
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 juill. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 juill. 2023 par Jay , Gestion de l’hôtel
Thank you for your review
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 28 déc. 2019 sur Expedia
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 sept. 2019 sur Hotels
Un peu de négligence sur le ménage . Pour le reste ca va.
4 sur 5
par un voyageur

Idéal pour nuitée sur la route 90

Publié le 2 août 2019 sur Hotels
Il s'agit d'un hôtel à bas prix. L'accueil était formidable malgré l'heure tardive d'arrivée (22h30). Situé tout près de l'autoroute 90, donc idéal pour une nuit de repos sur la route. Pour le prix, c'est un hôtel qui vaut la peine de visiter.
5 sur 5
par un voyageur de Québec

Publié le 31 juill. 2019 sur Expedia
Facile d’accès. Très bruyant trop près de l’autoroute demandez un chambre de l’autre côté de l’autoroute
3 sur 5
par un voyageur de becancour quebec

Publié le 3 avr. 2019 sur Expedia
très bruyant près de l'autoroute le système de chauffage très bruyant pas de frigidaire
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 oct. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 oct. 2024 par Recordo, Rediresponse Specialist, Gestion de l’hôtel
Hey Kieran,It's thrilling to see your 10/10 score following your stay at the Red Roof Inn Buffalo – Hamburg/ I-90. In the future, please consider adding comments to your survey to let us know what we’re doing well and where we can improve. Your feedback is critical to Red Roof as we strive to deliver a clean, comfortable and value-based stay to all guests.Red Roof hope you’ll visit us again on your next trip.Sincerely,RecordoRed Roof ManagementRediresponse Specialist
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 oct. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 oct. 2024 par Nishaye RediResponse Specialist, Gestion de l’hôtel
Dear Angel, The staff at the Red Roof Inn Buffalo – Hamburg/ I-90 and I would like to thank you for taking a moment to complete our survey from your recent stay. We are extremely happy to see that you had a wonderful experience, which resulted in your 10/10 score. In the future, please consider adding comments to your survey to let us know what we’re doing well and where we can improve. Your feedback is critical as our Red Roof team strive to deliver a clean, comfortable and value-based stay to all guests. On your next stay should you have any issues while with us, please contact our front desk immediately so we can take care of the issue to ensure your satisfaction. Once more, thank you for posting your review. We look forward to having you visit with us again in the future.Sincerely,NishayeRed Roof ManagementRediResponse Specialist
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 oct. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 oct. 2024 par Carla RediResponse Specialist, Gestion de l’hôtel
Hello Leo, Thank you for taking a moment to complete our survey. The staff at the Red Roof Inn Buffalo – Hamburg/ I-90 and I thank you for your 4/5 score following your stay. In the future, please consider adding comments to your survey to let us know what we’re doing well and where we can improve. At Red Roof, your feedback is critical as we strive to deliver a clean, comfortable and value-based stay to all guests.On your next stay should you have any issues while with us, please do not hesitate to let our front desk know so we can take care of the issue to ensure your satisfaction. Thanks again and we hope you’ll visit us again on your next trip!Sincerely,CarlaRed Roof ManagementRediResponse Specialist