Note fondée sur 894 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,2 sur 5
4,5 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,1 Confort de la chambre
4,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 sept. 2024 sur Expedia
Excellente séjour
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 sept. 2024 par Solani, Gestion de l’hôtel
Dear RealThank you for choosing to stay with us and I am glad to hear that your stay was a memorable one! We look forward to welcoming you back to the hotel soon.RegardsGuest Services SupervisorSolani Chiedza
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 juin 2024 sur Expedia
Bien situé
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 juin 2024 par Solani, Gestion de l’hôtel
Good Day Brigitte,Thank you for choosing to stay with us and I am glad to hear that your stay was a memorable one! We look forward to welcoming you back to the hotel soon.RegardsGuest Services SupervisorSolani Chiedza
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 août 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 août 2023 par Kurt - Front Desk Supervisor, Gestion de l’hôtel
Dear Daniele,Thank you for choosing to stay with us and I am glad to hear that your stay was a memorable one! We look forward to welcoming you back to the hotel in the near future.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 août 2023 sur Expedia
Seul point négatif: pas assez insonorisé. Sinon, c’est parfait. J’lui retournerais avec plaisir.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 août 2023 par Bong, Gestion de l’hôtel
Dear Nicole,Thank you for taking the time writing us a review. Rest assured that we will continue to look for a better ways to improve our services and amenities to better serve our valuable guests like you. Our team will surely be inspired by the rate you gave us. We look forward to welcoming you back to our hotel.Sincerely,Coast Canmore Hotel Team
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 juin 2023 sur Hotels
tres bel hotel bien situé a Canmore
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 juin 2023 par Josephine - Front Desk Manager, Gestion de l’hôtel
Hi Richard,Thank you for your feedback. We are glad to hear you liked our hotel. Hope to see you again.Regards,Josephine - Front Desk Manager
5 sur 5
par un voyageur

Très bien !

Publié le 11 oct. 2022 sur Hotels
Hôtel très bien situé avec les commodités sur place et à proximité! Mon deuxième séjour à cet hôtel.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 oct. 2022 par Michelle, Gestion de l’hôtel
Happy GuestThank you for choosing to stay with us and I am glad to hear that your stay was a memorable one!Warm Regards,Michelle Baker-KonnerFront Desk Agent/Night Auditor
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 oct. 2022 sur Expedia
Great location...good price, nice clean and modern.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 oct. 2022 par Josephine - Front Desk Manager, Gestion de l’hôtel
Hi Pierre,Thank you for writing a review for your recent stay with us here at the Coast Canmore Hotel & Conference Center. We are glad to hear that you liked the room and location.
2 sur 5
par un voyageur

Très bruyant la nuit

Publié le 21 juin 2022 sur Hotels
Attention très bruyant la nuit
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 juin 2022 par Josephine - Front Desk Manager, Gestion de l’hôtel
Hi Corrie, Thank you for taking the time to leave us with your review. We do have a 24 hours front desk and security at night. So if you have any noise issues, you can let us know to immediately rectify it.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 févr. 2022 sur Expedia
Etablissement bien situé, toutefois aucune insonorisation des chambres. La proximité des montagnes et restaurants un grand plus.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 févr. 2022 par Chantelle - Front Desk Supervisor, Gestion de l’hôtel
Dear Alexandra, Thank you for taking the time to write a review for the Coast Canmore Hotel & Conference Centre. We are so glad to see you enjoyed your stay with us overall! We appreciate all guest feedback and will pass yours along to the departments required! We hope to welcome you back again soon! Kind Regards, Chantelle Front Desk Supervisor
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 6 oct. 2021 sur Expedia