Note fondée sur 406 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,2 sur 5
4,7 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,4 Confort de la chambre
4,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 nov. 2023 sur Expedia
Nourriture horrible , les restaurants respect pas les heure d’ouverture, manque de personnelle compétent , les piscines est spa extérieur ferme bcp trop tôt , systèmes de logistique de nourriture de bas niveaux .
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 déc. 2023 par Dear Jonathan,, Gestion de l’hôtel
Dear Jonathan, We greatly regret that you sadly left the hotel with a poor impression of your time with us and I offer you my sincerest apologies, as you did not experience Margaritaville Island Reserve Cap Cana at its best.We do hope that we have the opportunity to welcome you back with Karisma in the future.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 août 2024 sur Expedia
La propiedad exelente, lo unico que no funcionó el acceso vip
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 août 2024 par Dear Ygnacio, Gestion de l’hôtel
Estimado YgnacioGracias por permitirnos recibirlo durante su reciente visita en Margaritaville Cap Cana y por tomarse el tiempo para compartir sus palabras de agradecimiento.¡Fins Up!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 août 2024 par Dear Guest, Gestion de l’hôtel
Estimada LucitaniaGracias por permitirnos recibirlo durante su reciente visita en Margaritaville Cap Cana y por tomarse el tiempo para compartir sus palabras de agradecimiento.¡Fins Up!
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 août 2024 sur Expedia
Overall this resort is not worth the stay. It is not clean, the staff is not accommodating and the food isn’t good. The day we checked in our room had stains all over the furniture and there was sewage leaking from the ceiling from the toilet above us. It took them 2 hours to come look at it before they would move our room. We couldn’t get hot water in the shower for the majority of our stay and the resort actually lost running water everywhere for 3 hours one of the days. The pool water was white tinted so you couldn’t see your feet in 4 feet of water. Our room was only cleaned twice in the 8 days we stayed there and we had to call and ask for it to be cleaned and we could never get towels. We stayed with a large group for a wedding and we were not the only ones with these issues. A large number of us got sick while there from the food. There were too many other things that went wrong to list here and if we were there on our own instead of for vacation we would have left the 2nd day.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 sept. 2024 par Dear Guest, Gestion de l’hôtel
Dear Larissa, We are very sorry to learn of the challenges you encountered with services extended by members of our teams. Typically we are known to provide our guests with an unmatched level of service however we are very sorry if that was not your experience. We hope to have an opportunity to host you once again in the future, so that we may provide you with the stay you had envisioned.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 août 2024 sur Expedia
All inclusive
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 août 2024 par Dear Jose, Gestion de l’hôtel
Dear JoseThank you for such a wonderful review and for sharing your experiences with the Expedia community. I’m sure your review will help many with future vacation choices.!Fins Up!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 août 2024 sur Expedia
Muy bueno lo único es que debería de mejorar un poco la limpieza de los baños lo demás todo bien y la habitación como tal muy acogedora y muy buen servicio
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 août 2024 par Dear Armando, Gestion de l’hôtel
Estimado ArmandoGracias por permitirnos recibirlo durante su reciente visita en Margaritaville Cap Cana y por tomarse el tiempo para compartir sus palabras de agradecimiento.¡Fins Up!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 août 2024 sur Expedia
Muy bueno, con algunos puntos a mejorar.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 sept. 2024 par Dear Joel, Gestion de l’hôtel
Dear JoelThank you for such a wonderful review and for sharing your experiences with the Expedia community. I’m sure your review will help many with future vacation choices.!Fins Up!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 sept. 2024 par Dear Sixto, Gestion de l’hôtel
Dear Sixto Thank you for such a wonderful review and for sharing your experiences with the Google community. I’m sure your review will help many with future vacation choices.!Fins Up!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 août 2024 par Dear Gavin, Gestion de l’hôtel
Dear Gaving Thank you for such a wonderful review and for sharing your experiences with the Expedia community. I’m sure your review will help many with future vacation choices.!Fins Up!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 août 2024 sur Expedia
Excellent Hotel.!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 août 2024 par Dear Julissa, Gestion de l’hôtel
Dear Julissa Thank you for such a wonderful review and for sharing your experiences with Expedia community. I’m sure your review will help many with future vacation choices.