Note fondée sur 201 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,9 Propreté de la chambre
4,9 Service et personnel
4,8 Confort de la chambre
4,8 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 20 juill. 2022 sur Expedia
Établissement très propre avec des équipements de qualité. Le personnel est très agréable et toujours à l'écoute de vos besoins, avec également de l'assistance pour la vie locale (réservations activités etc...)
Seul bémol, coupure d'électricité régulière mais liée au pays et non à l'établissement.
par un voyageur
Très beau boutique hotel mais bruyant
Publié le 18 févr. 2020 sur HotelsChambre donnant à l'arrière bruyante (route passante).
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 avr. 2020 par Tamzin, Gestion de l’hôtel
Dear Arnaud
Thank you for taking the time to review us.
We appreciate your feedback and always need to know where we can improve. We very much look forward to welcoming you back on your next trip. Kind regards Tamzin
par un voyageur
Publié le 17 mai 2019 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 mai 2019 par Tamzin, Gestion de l’hôtel
Dear Valued Guest
I am really sorry to see that you did not enjoy your stay with us.
Please can you give us feedback and tell us why you did not enjoy your stay.
Your feedback is important to us and allows us to work on this and improve.
Hope to hear from you.
Kind regards
Tamzin
par un voyageur
So disappointing !
Publié le 23 févr. 2018 sur HotelsAlmost everything went wrong from the beginning :
1° impossible to sleep in the morning and relax at the pool, due to works just next door. We asked to find us solutions as we chose that hotel for its supposed quietness. Nothing serious was proposed. "We might be able to refund you 50% if you cancel and only in case we find someone else that books your room"
2° we visited this hotel in October and asked the manager if the pool area is under the sun during the day. The lady assured us there would be sun until 4pm. Guess what, there is no sun at all during the entire day.
3° we finally decided to leave one day before. No compensation was proposed. The manager didn't ask or say or proposed anything about the fact that we left one day before. (They even charged 35R us for the bottle of water we had...)
4° Our bill was wrong, we have been charged some "other extras" that we've never had. But we have been refunded.
5° Our car was blocked in their parking lot because another customer parked just behind us. The manager : "Well, i cant get hold of the customer he's not answering. And when he parked last night, he refused to leave his key..." Me : "Well, then you shouldnt let him park and block the car of another customer !"
It seems quiet obvious to me.
To resume : we are coming to Cape Town since more than 15 years. This has been the worst experience.
It's a 5 star hotel !! Please, you can do mistakes, no worries with that. But don't leave your customers leave unhappy.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 févr. 2018 par Lorraine (Owner), Gestion de l’hôtel
Dear Laurence
Many thanks for your feedback, and we have taken your comments on board.
You will see from the vast majority of reviews that this is far from the standards that we offer, so we apologise the we came short of your expectations but understand that in the meantime you have been back to hotel and spoken with the Duty Manager who has apologised and rectified the matter.
Warm regards and we hope that you enjoy the remainder of your trip to South Africa.
par Stéphane
Séjour á Cap Town
Publié le 2 déc. 2017 sur HotelsHôtel situé dans un quartier résidentiel, personnel sympathique et attentionné
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 déc. 2017
Merci d'avoir pris le temps de poster votre commentaire et nous sommes ravis que vous ayez apprécié votre séjour au Tree House Boutique Hotel.
Nous espérons que vous avez apprécié le reste de vos vacances et je serais ravi de vous revoir au Cap.
Sincères amitiés
Lorraine
par un voyageur
Juste superbe, rien d'autre à dire!
Publié le 28 nov. 2017 sur ExpediaExceptionnel pour la qualité de la literie, personnel agréable, petit-déjeuner délicieux...
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 déc. 2017 par Lorraine, Gestion de l’hôtel
Merci pour votre commentaire. Nous sommes très heureux que vous ayez apprécié votre séjour et les installations du Tree House Boutique Hotel.
Nous aimerions vous revoir, alors s'il vous plaît laissez-nous savoir lorsque vous planifiez votre prochain voyage à Cape Town.
Cordialement
Lorraine
par Dominique
Superbe hôtel proche du front de mer
Publié le 17 sept. 2017 sur HotelsNous avons passé un excellent séjour dans cet hôtel ! Il se situe dans un quartier calme. L'hôtel dispose d'un parking mais on peut garer sa voiture sans crainte dans la rue. Les chambres sont récentes et d'un grand confort. Le petit-déjeuner est excellent. Une mention spéciale pour le personnel, qui est très aimable. Je recommande de réserver les chambres avec vue sur la piscine pour être parfaitement au calme.
par TRIVEILLOT de french Guiana
lovely and cosy hotel
Publié le 29 juin 2017 sur Hotelsi had a wonderful time.the staff was always at care.they did everything to accommodate us.thanks to isha which was a great chef.she did everything to please us at breakfast even if it was not on the menu.definitely my favourite hotel in cape town.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 juill. 2017
Thank you very much for your kind feedback.
I shared your comments with Isha and she was extremely pleased.
We are looking forward to welcoming you to the Tree House again.
Kind regards
Friedrich Schaefer
Owner
The Tree House Boutique Hotel
par un voyageur
Publié le 13 juill. 2024 sur Expedia
par un voyageur
Beautiful stay!
Publié le 3 juin 2024 sur HotelsI stay here everytime I'm in Cape Town. Excellent location, wonderful breakfast and superb staff! The rooms are beautifully done and I can't recommend it enough.