Note fondée sur 938 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,2 sur 5
90 % des clients le recommandent
4,3 Propreté de la chambre
4,5 Service et personnel
4,1 Confort de la chambre
4,1 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 mai 2023 sur Expedia
Tre bon accueil , hôtel a proximite du centre ville.
4 sur 5
par un voyageur

Clean and convenient

Publié le 30 août 2020 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Sympa

Publié le 10 juin 2019 sur Hotels
Réceptionniste très sympathique
4 sur 5
par un voyageur

Correct

Publié le 16 nov. 2018 sur Hotels
Chambre et petit déjeuné correct. Bon restaurant à proximité
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 oct. 2018 sur Hotels
très bien et le check out fait est un vrais confort
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 sept. 2024 par Ibis Team, Gestion de l’hôtel
Thank you for your great review. Kind Regards, Beverley McPherson
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 août 2024 par Ibis Team, Gestion de l’hôtel
Thank you for your kind review, Many Thanks Beverley McPherson
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 août 2024 sur Expedia
All negative dirty shambles
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 août 2024 sur Hotels
Stayed here for 1 night on a Saturday. Right on the main street for nightclubs so it was noisy u til the small hours of the morning, followed by the clean up operation and lots of moving vehicles. The room carpet was disgusting, and there was a trail of blood running through the corridor for about 30 metres. Not a pleasant stay at all. Bed was comfy though, and the shower room did it's job!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 août 2024 par Ibis Team, Gestion de l’hôtel
Dear David, We appreciate your feedback and apologise for the inconvenience caused during your stay. We are sorry to hear about the noise disturbance and cleanliness issues you encountered. With regards to the corridor, please let me assure you this is not blood, and is 'purple cabbage pickle juice' that a guest had split! This has stained the carpet, we have booked a carpet cleaner in to try to rectify this. We are pleased to know that you found the bed comfortable. Your comfort is our top priority, and we hope to have the opportunity to provide you with a much-improved experience in the future. Thank you for sharing your thoughts. Warm regards, Beverley McPherson, ibis Carlisle City Centre
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 août 2024 sur Expedia
City center yes but no information in advance about parking, had to pay at a car park further away. Lots of flirting between female staff and road workers who seem to be frequent visitors sometimes annoying customers.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 août 2024 par Ibis Team, Gestion de l’hôtel
Dear Richard, thank you for your feedback. We apologise for the inconvenience regarding the parking information, this is listed on all websites. Please accept my apology with regards to your understanding of the team talking to other guests on a more personal level. We do have some long term guests that the team know well enough to have full personal conversations with. I will address this to ensure a comfortable environment for all guests. Best regards, Beverley McPherson. ibis Carlisle City Centre.