Note fondée sur 421 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,4 sur 5
92 % des clients le recommandent
4,5 Propreté de la chambre
4,5 Service et personnel
4,6 Confort de la chambre
4,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 août 2024 sur Expedia
A/C didn’t work, was hotter than heck all night.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 17 août 2024 sur Hotels
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 août 2024 sur Expedia
Muy sucio y deteriorado las habitaciones están sucias y el bufet está con muy poca higiene y poca variedad de alimentos
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 août 2024 sur Hotels
Overall good experience. Room had a slight animal odor but other than that everything was great!
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 5 août 2024 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Almost great property

Publié le 5 août 2024 sur Hotels
Overall the stay was great as it usually is with a Hampton Inn. Super clean, well kept, and very friendly staff. The only reasons for 4 stars and not 5 are that the mattress was on the older side and not super comfortable and the listing clearly stated there was a hot tub as well as and indoor pool. There was a pool but NO hot tub and honestly that was a huge factor in choosing that property.
1 sur 5
par un voyageur

Bed bugs!

Publié le 2 août 2024 sur Hotels
I immediately checked the beds as soon as I arrived and found bed bugs! No refunds is what the front desk said but they could move the room and offer a free snack. The hotel manager and maid said in the morning that there were none. They acted like I was crazy. There definitely was and they were very active.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 juill. 2024 sur Hotels
Only issue we had was as a wedding group was a rude assistant manager. The group asked to rent out the bigger conference room, after we realized the free room wasn’t big enough. He proceeded to tell the group with his unpleasant demeanor ,that he wouldn’t rent that room to us, and that we had to be done at 11 o’clock.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 juill. 2024 sur Expedia
Great overall
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 juill. 2024 sur Expedia
Everything was great overall.