Note fondée sur 921 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,1 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
4,2 Confort de la chambre
3,9 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 1 sept. 2024 sur Expedia
In renovation. All the place need a refresh.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 sept. 2024 par Terri DeVoe-General Manager, Gestion de l’hôtel
Sebestien, thank you for taking the time to review our hotel. Out guest input is very important to us. You are correct, we sure do need to come up to current design standards and are thrilled to be doing it. The new hotel will be fabulous, sure would like you to return and check us out again!Sincerely,
par un voyageur
Publié le 10 août 2024 sur Expedia
Everything was. Fine, no other comment
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 août 2024 par Terri DeVoe-General Manager, Gestion de l’hôtel
Frederick, so thrilled to hear you enjoyed your stay. Safe travels down the road and we do hope that leads you back to our hotel!Sincerely,
par un voyageur
Publié le 9 août 2024 sur Expedia
Ce fut très plaisant de coucher à cet hôtel,. Excellent déjeuner et salle à manger. Très agréable et très confortable. À la prochaine.
Frederick et Pierre
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 août 2024 par Terri DeVoe-General Manager, Gestion de l’hôtel
Frédéric et Pierre, merci beaucoup d'avoir pris le temps de donner votre avis sur notre hôtel. Nous espérons vous revoir bientôt !Sincerely,
par un voyageur
Publié le 7 août 2024 sur Expedia
The pool was very cold and a bit stinky.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 août 2024 par Terri DeVoe-General Manager, Gestion de l’hôtel
Marie-France, our sincere apologies that you were dissatisfied with your experience at our hotel. We will investigate the issue and remedy it promptly. We do hope you will give us another chance on your next visit to the Capital Region.Sincerely,
par un voyageur
Publié le 31 juill. 2024 sur Expedia
Perfect
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 août 2024 par Terri DeVoe-General Manager, Gestion de l’hôtel
Khalid, that you for your review. We value our guests and our staff that serves our guests. We look forward to seeing you again on your next journey to the region.Sincerely,
par un voyageur
Beau séjour
Publié le 23 juill. 2024 sur HotelsLes lieux sont propres et bien insonorisés. Malgré que l'établissement soit en rénovations, tout était impécable.
De plus, le déjeuner est délicieux.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 juill. 2024 par Terri DeVoe-General Manager, Gestion de l’hôtel
Merci de nous avoir fait savoir que vous avez apprécié votre séjour et nous espérons vous revoir lors de votre prochain voyage dans la région.Sincèrement,
par un voyageur
Publié le 28 juin 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 juin 2024 par Terri DeVoe-General Manager, Gestion de l’hôtel
Jean, thank you for taking the time to review our hotel. We are now in the process of renovations and do hope that you will try us again on your next visit to the Capital Region.Sincerely,
par un voyageur
Publié le 29 avr. 2024 sur Expedia
Zéro rénovation de fait, y serait temps d'en faire. Chauffage extrêmement bruyant. Piscine fermé un samedi, très déçu. Très satisfait du déjeuner.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 avr. 2024 par Za- Front Desk Manager, Gestion de l’hôtel
Good morning Stephan and thank you for sharing your hotel experience at the Comfort Inn. We apologize that your experience was not the best. We do appreciate all guest feedback to improve our property.I am pleased to announce that our property will be undergoing renovations very soon! Once completed, we hope that you consider staying with us again so we can provide an even better experience.If you have further questions and concerns, please feel free to contact the property directly and speak to management.
par un voyageur
Publié le 21 avr. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 avr. 2024 par Terri DeVoe-General Manager, Gestion de l’hôtel
Trudel,Thank you for taking the time to review our hotel. We appreciate your business and look forward to seeing you again on your next trip to the area.Sincerely,
par un voyageur
Publié le 11 déc. 2023 sur Expedia
Prise pour voiture électrique inexistant.
Ce serais un plus
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 déc. 2023 par Terri DeVoe-General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for your input of having electric power for your vehicle. We will take this under consideration. We are thrilled to hear that you enjoyed your stay. Safe travels,