Note fondée sur 146 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,5 Propreté de la chambre
4,6 Service et personnel
4,5 Confort de la chambre
4,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur de Drummondville
Publié le 11 févr. 2023 sur Expedia
Super belle piscine, chambre spacieuse et propre.
Un long quai pour de magnifiques couchers de soleil, par contre il aurait besoin d’un peu de réparation certain filet était fermé pour qu’on s’assoit dedans.
Nourriture bonne.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 févr. 2023 par Gilbert, Gestion de l’hôtel
Dear Patricia,Thank you for taking time to post your feedback. We are grateful for your kind comments.Yes, we are to repair our hanging nets by the dock. The weather / elements has caused the deterioration of the wood and nylon ropes. This has been scheduled soon.We are glad that you enjoyed the facilities of the resort, like the pool, "the spacious room and the good food".We wish you all the best!With warm regards,Gilbert UyGeneral Manager
par un voyageur
Great sunset
Publié le 6 mars 2020 sur HotelsThe hotel is only a year old. The food was not good. But that s general in Coron. You go there for the beautiful island hopings. Not for luxury hotels as there are none on the island. I enjoyed the sunset. The staff was friendly but the service was a bit with room of imprivement. Overall the nicest hotel nearby coron city!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 mars 2020 par Gilbert, Gestion de l’hôtel
Dear Renaud,
Thank you for taking the time to write your review. This is truly appreciated.
We have began to review our service standards and a re-training program will be conducted to ensure customer satisfaction.
Meanwhile, we wish you well and do take care.
Sincerely,
Gilbert Uy
General Manager
par un voyageur
Hôtel de très haut niveau
Publié le 24 févr. 2020 sur HotelsL'hôtel est très récent (à peine un an), très bien décoré, très bien pensé, les chambres sont spacieuses et bien équipées (enceinte Bluetooth, smart TV Samsung, douche à l'italienne, climatisation silencieuse, etc.)
Le staff est très sympathique, toujours souriant, toujours prêt à vous aider. En plus du ménage, il y'a également le turndown service le soir où des gourmandises sont déposées (cookies maison, brownies maison, etc).
Le restaurant est excellent, que ce soit au petit-déjeuner où on trouve chaque jour des spécialités différentes (tosino, fried chicken, adobo) en plus du buffet, ou au dîner avec d'excellents plats philippins mais aussi italiens. Tout est fait maison, y compris les nuggets de poulets (fait suffisamment rare pour le souligner). Les jus de fruits au petit déjeuner sont pressés également, c'est bien meilleur que beaucoup d'hôtels servant du jus industriels !
Au sein d'établissement, on retrouve plusieurs endroits très sympas pour boire un verre, au bord de la piscine, sur la terrasse du resto ou alors au niveau du deck avec la vue sur Coron Bay.
Enfin, la localisation est parfaite puisque l'hôtel est situé suffisamment loin du bruit tout en étant à 2km seulement du lieu de départ des excursions.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 févr. 2020 par Gilbert, Gestion de l’hôtel
Dear Willy,
We thank you for writing your review of your recent stay at Bacau Bay Resort. We are so glad that you found the resort to be of "very high standard".
It really is so much appreciated that you enjoyed your stay with the services we offer. We continuously try to improve for all our guests' comfort and satisfaction.
We wish you all the best in 2020!
With warm regards,
Gilbert Uy
General Manager
par un voyageur
Publié le 14 févr. 2020 sur Expedia
Son emplacement est bien car à 5 minutes en scooter et 10 en toutk touk de Coron et de son agitation.
Le bar au bout du ponton est un endroit « exceptionnel » pour l’apéro musique lounge électro au coucher du soleil.
Le personnel est très serviable mais pas forcément bien renseigné pour les excursions possibles
Gros gros défaut => la qualité du wifi qui est médiocre de partout dans l’établissement et idem pour le réseau mobile data, c’est inacceptable pour un établissement 4 étoiles.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 févr. 2020 par Gilbert, Gestion de l’hôtel
Dear Valued Guest,
We thank you for making time to write your recent experience.
We're glad that you enjoyed your stay at Bacau Bay Resort, specially at the Serena Pier bar for the sunset. Improvements in the internet and mobile signal is being reviewed together with local telco providers.
Staff training is also to be enhanced for all our team members for them to extend better service.
We wish you all the best in 2020!
With warm regards,
Gilbert Uy
General Manager
par un voyageur
Publié le 11 août 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 22 juin 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 6 mai 2024 sur Expedia
It was really nice and quiet. Away from the hustle and bustle of the city center. It was about 20 mins away from the main city center though so if you wanted to go around for shopping and eating out- you would need to use their private shuttle which is about P650 each way. You can also take a trike for P30 per person but that might be a bit far. There is another eating/shopping area closer to the resort which is about 5-10 mins in a trike. Smaller though.
The property also had a small pier with a bar where you can enjoy the sunsets. It was also convenient for private tours as the tour picked you right up from the pier so no need to go anywhere else. Breakfast buffet was spectacular but the drinks at the bar needed work. Overall a great experience.
par un voyageur
Publié le 25 avr. 2024 sur Expedia
The staff were all very friendly and helpful and this was a lovely place to stay in Coron. The only slight issue was the WiFi not working very well in our room/beside the pool. Other than this we couldn’t fault the hotel. It was a fantastic experience and we’d recommend this hotel to anyone thinking of staying here!
par un voyageur
Publié le 10 avr. 2024 sur Expedia
Very beautiful and staff took very good care of us. I would come back to this hotel
par un voyageur
Publié le 10 avr. 2024 sur Expedia