Note fondée sur 728 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,6 sur 5
84 % des clients le recommandent
3,6 Propreté de la chambre
3,7 Service et personnel
3,6 Confort de la chambre
3,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 juin 2024 sur Expedia
It was okay, the bed and all the furniture were clean. All though the carpet and the walls were not so clean. It could be better! Still, we slept well. I would go again because it was really really cheap and no much hotel in covington!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 juin 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Gabriel,We are glad to hear you had a comfortable stay with us and that you appreciated the cleanliness of the bed and furniture. We appreciate your feedback on the carpet and walls, we will share your comments with our housekeeping team for improvement. Thank you for considering staying with us again; we look forward to welcoming you back in the future.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 31 août 2022 sur Expedia
we took this hôtel for the breakfast included . When i come at the hall at 8h30 noting left i just receveid a glass of juice
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 oct. 2022 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Frederic, Your review and rating are greatly appreciated; though it is very disappointing to learn of the bad impression we made with our breakfast service. I would like to apologize for not exceeding your expectations as your satisfaction is important to us. We will be using the feedback you gave us to implement improvements to ensure we offer a better experience and overall impression of our facilities. I hope that you will consider staying with us again so that we can have another chance to provide you with a superior experience.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 déc. 2021 sur Expedia
Accès propreté et service très efficace
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 sept. 2022 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello nickoe,Guest satisfaction is top priority at our hotel; for that reason we truly appreciate your comments regarding our service. We hope to someday have another opportunity to host your stay.
1 sur 5
par road trip de paris

Un hotel riche... en odeurs !

Publié le 4 août 2013 sur Hotels
Le nettoyage des chambres est réalisé avec de puissants détergents qui laissent une odeur très forte dans les chambres et les couloirs. Donc, procédures de nettoyage à revoir absolument pour obtenir un résultat identique aux autres hôtels. Les matelas restent confortables, la climatisation fonctionne bien, la suite enfant est très bien avec des jouets et console mais un peut petite. Salle de bains moyenne. Taille du réfrigérateur trop petite. Et pour finir, petit déjeuner "blague", avec que du sucré et très très peu de choix, très éloigné du standard. Mauvais hôtel à éviter dans l'absolu.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 août 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello William,We are thrilled to hear that you had a wonderful experience at our hotel! We hope to welcome you back soon for another fantastic stay.
5 sur 5
par un voyageur

Vampire diaries Trip

Publié le 23 août 2024 sur Hotels
Great location. Was close to everything we wanted to do and see. Staff was friendly and room was nice.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 août 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,We're glad to hear you enjoyed our convenient location and found our staff friendly. Thank you for highlighting our nice rooms as well. If you ever find yourself in the area again, we would love to welcome you back!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 août 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Ricardo,We are delighted to hear that you had a perfect stay with us! We appreciate your kind words and hope to welcome you back soon for another exceptional experience.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 août 2024 sur Hotels
Room smelled like smoke. Check in clerk not friendly
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 août 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Charles,We apologize for any inconvenience you experienced during your stay. Your feedback is valuable to us for improving our services. Should you have any further concerns, please feel free to reach out to our management team directly.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 août 2024 sur Expedia
Wir fanden das Personal sehr unfreundlich, das Frühstück ist eine Katastrophe gewesen. Das ist kein Frühstück. Die Umgebung ist wirklich nicht schön. Aber das Waffle House neben an ist wirklich super Lecker, Personal super freundlich und es ist auch nicht teuer. Nur zu empfehlen. Aber nicht die Unterkunft.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 août 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Gary James,Vielen Dank fr Ihr Feedback. Es tut uns leid zu hÂren, dass Sie mit dem Frhstck und dem Personal nicht zufrieden waren. Wir nehmen Ihr Kommentar ernst und werden sicherstellen, dass dies an die entsprechenden Abteilungen weitergeleitet wird. Es freut uns zu hÂren, dass Ihnen das Waffle House nebenan gefallen hat und Sie dort eine positive Erfahrung gemacht haben. Wir hoffen, Sie geben uns in Zukunft eine weitere Chance, um Ihr Vertrauen zurckzugewinnen.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 août 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Holly,We are thrilled to hear you had a great stay with us! If you have any further comments or suggestions, please do not hesitate to reach out to us. We would love to hear from you.