Note fondée sur 594 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,4 Propreté de la chambre
3,4 Service et personnel
3,4 Confort de la chambre
3,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Bruyant
Publié le 8 avr. 2024 sur HotelsChambre non fumeur qui a l'odeur de cigarette
Chambre qui donne sur l'autoroute, et très mal isolé, donc il était impossible de dormir sans boules quies
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 avr. 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Traveler,We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconveniences you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Natalie #Team6
par un voyageur
Publié le 31 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 sept. 2024 par Brand Experience Team , Gestion de l’hôtel
Hi Jose, Thank you for the great rating!! We look forward to providing your future lodging needs. Kaur J. #team6
par un voyageur
Publié le 31 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 sept. 2024 par Brand Experience Team , Gestion de l’hôtel
Hi Jennifer, Your satisfaction means the world to us, and we are overjoyed to have met your expectations. We cannot wait to have the opportunity to serve you again and surpass your expectations in the future!Kaur J. #team6
par un voyageur
Publié le 30 août 2024 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 30 août 2024 sur Expedia
Great place
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 sept. 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Marie,Thank you for the excellent review! Maz K.#Team6
par un voyageur
Publié le 30 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 sept. 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Marcus,We extend our sincerest apologies for any inconvenience caused.Maz K.#Team6
par un voyageur
Publié le 27 août 2024 sur Hotels
Overall the room was great. Just didnt like how we had to reactivate the room key everyday
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 sept. 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Jada,Thank you for your rating. We strive to ensure every guest has a positive experience, and your feedback is important to us. If there is anything we can do to improve, please feel free to let us know. Maz K.#Team6
par un voyageur
Publié le 27 août 2024 sur Expedia
Horrible staff and service. A hotbed of illegalActivity
unsafe for families
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 sept. 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Miranda,Thank you for bringing these matters to our attention, and we look forward to the possibility of resolving them.Maz K.#Team6
par un voyageur
Publié le 26 août 2024 sur Hotels
Only bad thing the room we order was non smoking but it smell like cigarettes so I just suggest better cleaning
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 sept. 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Christian,Thank you for taking the time to share your feedback with us. Your comments are highly valued, and we are genuinely sorry to learn that your recent experience was not as positive as we would have liked. Maz K.#Team6
par un voyageur
Publié le 26 août 2024 sur Expedia