Note fondée sur 233 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,6 Propreté de la chambre
3,8 Service et personnel
3,6 Confort de la chambre
3,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 31 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 août 2024 par gipatel, Gestion de l’hôtel
We feel very SORRY for ur un-Happiness with us ??? !!! We appreciate ur business ??? !!! gipatel.
par un voyageur
Publié le 30 août 2024 sur Hotels
We actually did not stay as my son picked a different motel for their wedding party. I called and advised the Billmar Inn that I needed to cancel. I called AT LEAST 6 times as I KNEW the man I was talking to did NOT even look for my reservation to cancel. The first time I called was a MONTH before my reservation. This man is RUDE and the WORST excuse for a business man ever!! Of course he charged me for my two rooms and now REFUSES to refund me!!! I would NEVER EVER recommend that anyone stay at this hotel!!!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 août 2024 par gipatel., Gestion de l’hôtel
Very sorry for ur unhappiness ??? !!! as per our business policy ??? !!! We appreciate ur business ??? !!! gipatel.
par un voyageur
Nice
Publié le 18 août 2024 sur HotelsCommentaires de Gestion de l’hôtel
18 août 2024 par gipatel., Gestion de l’hôtel
Thanks too much for staying with us & reviewing us very positively ??? !!! We appreciate ur business !!! gipatel.
par un voyageur de Forney
Publié le 6 août 2024
It nice to have a hotel in a small town and not have to travel farther for lodging.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 août 2024 par gipatel, Gestion de l’hôtel
Dear Robin, Thanks too much for enjoying our hospitality !!! & re-viewing us very positively ??? !!! We appreciate ur business ??? !!! gipatel.
par un voyageur
Publié le 5 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 août 2024 par gipatel., Gestion de l’hôtel
Thanks too much for ur time for staying with us & getting time for re-viewing us ??? !!! V appreciate ur business ??? !!! gipatel.
par un voyageur
Publié le 5 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 août 2024 par gipatel., Gestion de l’hôtel
Thanks too much for ur time for re-viewing us ??? !!! V appreciate ur business ??? !!! gipatel.
par un voyageur
Worse than poor
Publié le 1 août 2024 sur HotelsI called the hotel directly after booking online to let them know we would be very late (ie around midnight) secondary to a severe storm and being on the road in unforeseen circumstances.
The hotel manager berated and harassed me vehemently. He stated there is no late check in and everyone would be asleep. He then offered me advice that "in the future, i needed to plan ahead".
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 août 2024 par gipatel, Gestion de l’hôtel
Very sorry !!! for ur un-happiness ????? !!!!! We appreciate ur business ??? !!! gipatel.
par un voyageur
Publié le 27 juill. 2024 sur Expedia
The staff could not be any ruder. Average hotel. Would not stay here again if it was free. Stalf hard to understand and extremely extremely yes again extremely rude.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 juill. 2024 par gipatel., Gestion de l’hôtel
Very sorry ??? !!! for ur un-happy ness staying with us ??? !!! V appreciate ur business ??? !!! gipatel.
par un voyageur
Publié le 27 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 juill. 2024 par gipatel., Gestion de l’hôtel
Sorry !!! ur un happiness staying with us ??? !!! V appreciate ur business ??? !!! gipatel.
par un voyageur
Publié le 26 juill. 2024 sur Expedia
Carpet in room was sticky. Dead cricket in the corner. Can’t plug in refrigerator & microwave at the same time. Smelled bad & even the front desk looked dirty. Hot tub didn’t have any jets.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 juill. 2024 par gipatel, Gestion de l’hôtel
Very sorry for as u were not very happy for staying with us ??? !!! We appreciate ur business ??? !!! gipatel.