Note fondée sur 182 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,4 sur 5
72 % des clients le recommandent
3,6 Propreté de la chambre
3,9 Service et personnel
3,7 Confort de la chambre
3,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 sept. 2024 par Jay Desai (General Manager), Gestion de l’hôtel
Thank you for your positive feedback
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 sept. 2024 par Jay Desai (General Manager), Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 sept. 2024 par Jay Desai (General Manager), Gestion de l’hôtel
Thank you for your positive feedback
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 sept. 2024 par Jay Desai (General Manager), Gestion de l’hôtel
Thank you for your positive feedback
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 juill. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 sept. 2024 par Jay Desai (General Manager), Gestion de l’hôtel
Thank you for your positive feedback
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 juin 2024 sur Expedia
I was offered a free nights stay due the system not accepting cards. I was told in front of my mother that the room was on the house and to enjoy my extra night. As I was trying to renew my nights stay. I was napping when I was abruptly woken up by banging on my door. A man was then yelling at me to get out. Telling me my card had declined and that no one stays here for free. So I offered to go up and pay. Even though I had been told differently. This man continued to talk over and be rude to not only us the customers, but his employees as well. As soon as I talked, he would yell over me. Finally, I said I would like to not stay here. He said good very loudly. Then told me I had 10 minutes then out and could never stay at his hotel again. Worst service Ive ever received.
1 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 24 mai 2024 sur Expedia
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 mai 2024 sur Hotels
Staff was friendly hotel was clean rooms were in good working order. Was nice to have a coffee pot and breakfast!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 mai 2024 par GM, Gestion de l’hôtel
Thank you so much for your positive feedback. Hope to have you in our motel again.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 avr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 mai 2024 par GM, Gestion de l’hôtel
Thank you for your positive feedback and hope to have you in our motel again
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 avr. 2024 sur Expedia
Larry was great!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 mai 2024 par GM, Gestion de l’hôtel
Thank you for your positive feedback and nice compliment on our employee Larry