Note fondée sur 1 002 évaluations de clients

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3,5 sur 5
79 % des clients le recommandent
3,7 Propreté de la chambre
3,9 Service et personnel
3,8 Confort de la chambre
3,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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2 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 nov. 2020 sur Expedia
Localisation accomodante pour nous. Prêt du centre industriel
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 nov. 2020 par Sincerely Serena Dockrill Front Office Manager, Gestion de l’hôtel
We are saddened your stay was not up to your standards. Please reach out to me to discuss this.
4 sur 5
par un voyageur de Montreal

Publié le 21 janv. 2020 sur Expedia
Very friendly staff at the front desk. Renovated rooms are very nice
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 janv. 2020 par Krysten, Gestion de l’hôtel
Dear Gilbert, Thank you for the great review! We are thrilled to hear that you enjoyed our staff, and our renovated rooms! We would like to thank you on behalf of the entire team for staying at the Ramada. We hope to welcome you back sometime soon! Sincerely, Krysten Kamminga Front Office Manager Ramada Yellowhead Edmonton NW
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 déc. 2019 sur Expedia
L'accueil etait excellent par l'agent au comptoir. Tres souriante, approche personnalisee. tres professionnelle!!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 déc. 2019 par Krysten, Gestion de l’hôtel
Thank you!
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 18 avr. 2022 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 avr. 2022 sur Expedia
Bedroom
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 avr. 2022 par Krysten, Gestion de l’hôtel
Thank you!
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 avr. 2022 sur Expedia
No face cloths and no extra towels. Sketchy people around parking lot.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 avr. 2022 par Krysten, Gestion de l’hôtel
Dear Catherine, Thank you for taking the time to leave your feedback. We sincerely apologize for the lack of face cloths and towels in your room. Please rest assured, we have taken the appropriate measures to prevent future occurrences. Sincerely, Krysten Kamminga General Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 avr. 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 avr. 2022 par Krysten, Gestion de l’hôtel
Thank you!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 avr. 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 avr. 2022 par Krysten, Gestion de l’hôtel
Thank you!
2 sur 5
par un voyageur de S

Publié le 31 mars 2022 sur Expedia
Location to the highway is good. In the past I have stayed in the tower which has nicer rooms. The main building is very old and ugly. The noise from the Train is unbearable. The walls are paper thin.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 avr. 2022 par Krysten, Gestion de l’hôtel
Dear Jordan, Thank you for taking the time to leave your feedback. We sincerely apologize if we were unable to accommodate you in our tower rooms this time. We are saddened to know that you were disturbed by the train during your stay. We hope to serve you better in the near future. Sincerely, Krysten Kamminga General Manager
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 mars 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 mars 2022 par Krysten, Gestion de l’hôtel
Thank you!