Note fondée sur 38 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,9 sur 5
80 % des clients le recommandent
4,1 Propreté de la chambre
4,3 Service et personnel
3,9 Confort de la chambre
3,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 22 juin 2020 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 12 mai 2020 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Pleasurable stay

Publié le 3 avr. 2020 sur Hotels
It was as expected for the price. Good clean and quiet
3 sur 5
par un voyageur

Stay in Grand Forks

Publié le 13 mars 2020 sur Hotels
If you’re looking for a place to stay to do your Global Entry interview, stay in Grand Forks. I’d say our review is based on what we’re used to. The gentleman at the front desk was very nice. The room upon first glance was okay, but we had our small dog with us who helped us discover the mess under the beds. Food, trash, socks, and even a shoe.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 mars 2020 par Maple Leaf Motel, Gestion de l’hôtel
Sorry for inconvenience, we will take care for all the issues you mentioned. Thank you
3 sur 5
par un voyageur de imli

Publié le 14 déc. 2019 sur Expedia
There was no hot water in the washroom and the heater was on hi all night and loud
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 12 sept. 2019 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 août 2019 sur Expedia
We were a little late arriving but we were met at the door and quickly and efficiently checked in. It was nice and quiet.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 août 2019 par Chevy, Gestion de l’hôtel
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback! :)
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 août 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 août 2019 par Chevy, Gestion de l’hôtel
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 juill. 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 août 2019 par Chevy, Gestion de l’hôtel
We're sorry you were unhappy - we'll work hard to fix the issue you experienced. Thanks for letting us know.
4 sur 5
par un voyageur

Good place to stay for a night

Publié le 16 juill. 2019 sur Hotels
None
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 juill. 2019 par Chevy, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us. We appreciate your feedback. :)