Note fondée sur 454 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,2 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,1 Confort de la chambre
4,0 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 21 août 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 24 juin 2024 sur Expedia
Pour un arrêt dodo c’est parfait toutefois je ne recommande pas cet hôtel pour un séjour vacances. La piscine est laissé à l’abandon l’eau est comme un étang.
par un voyageur
Publié le 21 avr. 2024 sur Expedia
J’y retournerais
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 mai 2024 par Hotel Management, Gestion de l’hôtel
Thank you for the positive feedback! We're glad you enjoyed your stay. If there's anything we can do to make it a 5-star experience next time, please let us know.
par un voyageur
Publié le 18 avr. 2024 sur Expedia
Très humide dans la chambre à notre arrivée.
Moisissures dans la douche non nettoyé
Draps tachés
par un voyageur
Publié le 12 avr. 2024 sur Expedia
Clean
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 avr. 2024 par Hotel Management, Gestion de l’hôtel
Thank you for a quick review.
par un voyageur
Publié le 16 mars 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 mai 2024 par Hotel Management, Gestion de l’hôtel
We're thrilled you had a great experience with us and hope to welcome you back soon.
par un voyageur
Publié le 14 mars 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 avr. 2024 par Hotel Management, Gestion de l’hôtel
Thank you for your review and for choosing our hotel. I’m happy that you enjoyed your stay and I’m looking forward to having you again as a guest in our hotel.
par un voyageur
Publié le 27 févr. 2024 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 7 août 2023 sur Hotels
Un hôtel qui donne un bon look vu les rénovation, mais la base est resté la même (climatisation, plomberie, etc.)
La chambre est très très très humide. Aucune aération.
Le plancher est glissant tellement l’humidité est là.
Vraiment très désagréable de dormir dans cet environnement.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 août 2023 par GM, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to tell us about your experience at La Quinta Inn & Suites by Wyndham Fayetteville I-95. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies.Your feedback is very important to us, and I am saddened to hear your experience. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent any future occurrences. Here at La Quinta Inns & Suites, we continuously strive to meet your needs and expectations.We appreciate the time you took to share your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the future.Sincerely,La Quinta Inn by Wyndham
par un voyageur
Publié le 30 août 2024 sur Expedia
There was a leak on bathroom, very disgusting. The shower was all wet from the leak as if someone has showered as the leak covered from the shower till the toilet area. Room floor was dirty and AC did not cool the room and had very noisy and loud sounds as if it was damaged. Room was very dark. Overall this property needs to improve its condition.