Note fondée sur 103 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,3 Propreté de la chambre
4,0 Service et personnel
4,6 Confort de la chambre
4,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 23 juill. 2024 sur Expedia
Beautiful condo perfectly located.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 juill. 2024 par Cielo Stays , Gestion de l’hôtel
Thanks for sharing
par un voyageur
Publié le 25 avr. 2023 sur Expedia
Très bel hôtel, emplacement exceptionnel. La terrasse est superbe et la chambre était très belle et propre. Point négatif : il y a un frigo, un micro-ondes et de la vaisselle, mais pas de table et de chaises pour manger. Comme nous avons passé plus de temps que prévu dans la chambre parce qu'il mouillait beaucoup, j'ai fait plusieurs tentatives pour avoir une chaise, mais c'était impossible. Très ordinaire!!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 avr. 2023 par Cielo Stays , Gestion de l’hôtel
Thanks for staying with us Jesse. We have many different unit types. Studios do not have a dining table. Larger units have full kitchen and dining tables.
par un voyageur
Publié le 16 avr. 2023 sur Expedia
Nous avons appris à l' enregistrement que ce condo appartenait à un particulier et que si quelque chose n' allait pas nous devions nous adresser au propriétaire. . Comme de fait, le lave vaisselle tout neuf était inutilisable et défectueux. Après deux visites de réparateurs, le constat a été qu'il devait être remplacé. et que nous devions nous en passer pendant notre séjour. On nous a promis une compensation. Mais nous n' avons pas vu la couleur... Pas de savon à vaisselle, ni torchon ni linge à vaisselle. pas de drap contour. Store du salon défectueux. Pas très heureux du séjour.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 avr. 2023 par Cielo Stays , Gestion de l’hôtel
Apologies for the situation with the dishwasher. I will be reaching out to discuss.
par un voyageur
Publié le 7 déc. 2022 sur Expedia
Très bien situé et confortable.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 déc. 2022 par Cielo Stays , Gestion de l’hôtel
I am glad you enjoyed Alain
par un voyageur
Publié le 23 juill. 2024 sur Expedia
The only thing I didn’t like was the pool was down beginning may, I received email on July 11 that the pool was not working! Not enough time for me to make a decision to stay or stay somewhere else! Not enough time!!! I feel that wasn’t honest to let us know ahead time!!!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 juill. 2024 par Cielo Stays , Gestion de l’hôtel
Apologies for the late notice, the pool was supposed to be ready for your arrival however the work was delayed by rhe building. We notified the guests immediately as we learned.
par un voyageur
Publié le 22 juill. 2024 sur Expedia
I’ve been coming to this/hotel for the last three years now and usually go twice a year. I usually never have an issue with the staff nor with the facility itself, however, for this holiday trip, specifically for the Fourth of July, it was a different story and a very negative experience.
Not only did Cielo Stays, the people that I usually get the condo with, failed to inform me that the pool at the hotel was going to be unavailable during the entire time of our day due to some renovations being done, but the hotel did not inform me either. This is a big problem considering I have a family and I have young children that we’re looking forward to going swimming as anybody does on their vacation Especially in a pool. Stated this wasn’t the only issue the fire alarm went off three times in a row in the middle of the night on three different occasions. This is documented as well at their hotel. I would say this is the worst I’ve ever had at the facility, and I really believe it’s because they weren’t staffed enough and did not have enough staff on hand maybe due to the holiday itself. Also the El Hause Cafe, Is one of the worst places to go eat at. They are very rude when you are an American, even though they live in America, but they are Argentinian and I have never in my life, experienced rudeness The way I did with them. I hope next time it will be better.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 juill. 2024 par Cielo Stays , Gestion de l’hôtel
Dear Jason, thanks for sharing your detailed experience. It is not at all the way we like to treat our guests. Unfortunately the pool repairs were delayed and the communication from the building was very poor as they rescheduled and delayed the repairs multiple times without any notices. Unfortunately the hotel operator decided to charge the resort fees regardless of the pool being inoperative. We look forward to host you again soon to make it up for this time.Kind regards
par un voyageur
Publié le 24 juin 2024 sur Expedia
Pros: Property is nice and clean, conveniently located to beach and services.
Cons: parking is extra $ 40’s a day, beach chairs 2 per room extras are $ 20 a day each.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 juill. 2024 par Cielo Stays , Gestion de l’hôtel
I am glad you enjoyed our room was clean. Cielo Stays is the only company that inspects the rooms after the hotel cleans.
par un voyageur
Publié le 17 juin 2024 sur Hotels
Nice place but allow pets dog parking all day next door
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 juin 2024 par Cielo Stays, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback! We're glad you found our place nice. We are a pet-friendly establishment.
par un voyageur
Publié le 22 mai 2024 sur Expedia
Love it
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 mai 2024 par Cielo Stays , Gestion de l’hôtel
Thanks for sharing your experience with Cielo Stays
par un voyageur
Publié le 18 avr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 mai 2024 par Cielo Stays , Gestion de l’hôtel
thanks for choosing Cielo Stays for your vacation