Note fondée sur 1 010 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,7 Propreté de la chambre
4,1 Service et personnel
3,8 Confort de la chambre
3,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 3 janv. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 janv. 2024 par Customer service, Gestion de l’hôtel
Thank you for rating us, Mihai. We hope to welcome you back again soon.
par un voyageur de Quebec
Publié le 23 nov. 2023 sur Expedia
Très bien situé
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 nov. 2023 par Customer Service, Gestion de l’hôtel
Thank you for the 5 star rating, Lucie! We hope to serve you again soon.
par un voyageur
Publié le 16 nov. 2023 sur Expedia
Bon accueil et arrangement facile pour l’arrivée plus tôt que prévue.
par un voyageur
Publié le 28 mars 2023 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 19 févr. 2023 sur Expedia
pres du port
par un voyageur
Publié le 24 oct. 2022 sur Expedia
Très bien pour le nombre étoile. Grande chambre. Lit confortable. Le seul bémol pour ma vue océan (loin de l’océan mais voit le port), c’est que la rue est bruyante. La piscine est très belle. Le resto de l’hôtel est très bien. De 17h à 18h30, ils y servent des bouchées gratuites et des consommations alcoolisées gratuites!
par un voyageur
Publié le 22 août 2022 sur Expedia
par un voyageur
Nice location, needs update
Publié le 10 sept. 2024 sur HotelsThe stay was "fine". The room was generally clean and the front desk was super friendly. I had an issue with the shower dripping and flooding my bathroom. The breakfast buffet was poorly manned, trays were empty repeatedly.
As someone who uses a CPAP, there is not enough power outlets next to the bed.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 sept. 2024 par Customer Service , Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback, Gary! We are glad to hear that the room was clean and the front desk team was friendly, though we apologize for the issues you mentioned. We strive to meet the needs of all our guests and your comments will help us improve. We hope to welcome you back for a more seamless experience next time!
par un voyageur
Publié le 9 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 sept. 2024 par Customer Service , Gestion de l’hôtel
Thank you for your rating, Karina! We are delighted to know that you enjoyed your overall stay and we hope to welcome you back in the future for an even better experience.
par un voyageur de Stone Mountain
Publié le 8 sept. 2024 sur Expedia
Construction
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 sept. 2024 par Customer Service , Gestion de l’hôtel
Thank you for choosing us, Steven. We are glad to know that you enjoyed your overall stay. However, we apologize for any inconveniences caused by the ongoing improvements being made. We hope to have an opportunity to welcome you back in the future for an even better stay.