Note fondée sur 1 170 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,2 Propreté de la chambre
4,3 Service et personnel
4,1 Confort de la chambre
3,9 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 18 févr. 2024 sur Expedia
La nourriture est correcte, le personnel est très gentil par contre les chambres et la salle de bain ne répond aux standards de l’hôtel, pour le prix qu’on a payé, on aurait pu prendre un motel saurait été la même chose . Toilette pas propre, manque de propreté
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 févr. 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Yves,While we thank you for being our guest and sharing your feedback, we are disappointed to learn that we fell short of your expectations. We take reports of poor room conditions very seriously and will be discussing your feedback with our team to ensure we do better going forward. Please accept our apologies that your stay was less than satisfactory. We are committed to guest satisfaction and appreciate you taking the time to review your experience. Best Regards,General Manager
par un voyageur
Publié le 24 déc. 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 févr. 2024 par cs, Gestion de l’hôtel
Hi CliffordThank you for taking the time to review us. Hope you can visit us again in the near future.ThanksCS
par un voyageur
Publié le 14 févr. 2023 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 13 févr. 2023 sur Expedia
Le personnel très professionnel mais les chambres son désuète
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 févr. 2023 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Jimmy,Our friendly staff works hard to ensure all our guests feel welcome and will be glad you appreciated their kind assistance. However, we apologize for any concerns about the age of the property, and we'll keep your comments in mind. The next time you're in the area, please come see us again.Yours in hospitality,General Manager
par un voyageur
Publié le 14 nov. 2022 sur Expedia
Propreté
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 nov. 2022 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Robert,We are happy to see that you enjoyed your overall visit and appreciated our clean accommodations. It was a pleasure hosting you, and we hope to see you again soon! Yours in hospitality,General Manager
par un voyageur
Publié le 5 mars 2022 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 12 sept. 2024 sur Expedia
Clean facility
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 sept. 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Anquel, Thank you for taking the time to leave a review and for choosing to stay at Fort Lauderdale Marriott North. We're delighted to hear that you enjoyed your stay, with the cleanliness being a highlight. It was a pleasure hosting you and we hope to welcome you back in the future. Yours in hospitality,General Manager
par un voyageur
Publié le 11 sept. 2024 sur Expedia
Our room was hot
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 sept. 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Sikkima,Thank you for letting us know about your recent experience. We are disappointed your visit was not ideal, and we will work to investigate the cause of the issue and correct it accordingly. Please accept our sincere apologies for any inconvenience, and we hope you will consider returning to allow us another opportunity to exceed your expectations. Best Regards,General Manager
par un voyageur
Publié le 9 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 oct. 2024 par cs, Gestion de l’hôtel
Hi ElenaThank you for taking the time to give us a review. We hope to see you in the near future.
par un voyageur
Publié le 6 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 sept. 2024 par cs, Gestion de l’hôtel
Hi ShantaviaThank you for taking the time to give us a review. We hope to see you again in the near future.