Note fondée sur 882 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,0 Propreté de la chambre
4,0 Service et personnel
4,0 Confort de la chambre
4,0 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 26 févr. 2024 sur Expedia
Un peu loin de tout.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 mars 2024 par Home2 Suites by Hilton Guest Services, Gestion de l’hôtel
Thank you so much for your REVIEW. We're THRILLED you enjoyed your time in the hotel! It was our pleasure to welcome you to South Florida and please keep us in mind should you or friends or family be returning to the area and need accommodation!! All the best in 2024 and stay healthy!!
par un voyageur
Publié le 19 janv. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 janv. 2024 par Home2 Suites by Hilton Guest Services, Gestion de l’hôtel
Thank you so much for your REVIEW Carl! We're THRILLED you enjoyed your time in the hotel! It was our pleasure to welcome you to South Florida and please keep us in mind should you or friends or family be returning to the area and need accommodation!! All the best in 2024 and stay healthy!!
par un voyageur
Publié le 29 nov. 2023 sur Expedia
Close to the airport and the port
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 déc. 2023 par Home2 Suites by Hilton Guest Services, Gestion de l’hôtel
Thank you so much for your 4/5 REVIEW Alexe! We're thrilled you enjoyed your time in the hotel! It was our pleasure to welcome you to South Florida and please keep us in mind should you or friends or family be returning to the area and need accommodation!! All the best in 2023 and stay healthy!!
par un voyageur
Publié le 29 juill. 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 août 2023 par Home2 Suites by Hilton Guest Services , Gestion de l’hôtel
Thank you so much for your 4/5 REVIEW Melissa! We're thrilled you enjoyed your time in the hotel! It was our pleasure to welcome you to South Florida and please keep us in mind should you or friends or family be returning to the area and need accommodation!! All the best in 2023 and stay healthy!!
par un voyageur
Publié le 12 juin 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 juin 2023 par Home2 Suites by Hilton Guest Services, Gestion de l’hôtel
Hello Daniel - so sorry to read you experienced a problem during your stay with us! We've just shared your feedback with our General Manager - hope you had the opportunity to speak to her or any other member of management before your departure so he could have addressed it directly with you. If not, please feel free to reach out to Paola directly at the property. Stay healthy and wishing you all the best in 2023 and beyond!!
par un voyageur
Publié le 20 mars 2023 sur Expedia
Nous avons été très bien accueillis par Paola et avons reçu un service impeccable par Donovant. Propre, à l’écoute des besoins et beau!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 mars 2023 par Home2 Suites by Hilton Guest Services, Gestion de l’hôtel
Thank you so much for your 5/5 review - we're THRILLED you enjoyed your time in the hotel! It was our pleasure to welcome you to South Florida and please keep us in mind should you or friends or family be returning to the area and need accommodation!! All the best in 2023 and beyond and stay healthy!!
par un voyageur
Publié le 21 janv. 2023 sur Expedia
C'était bien.
Le déjeuner pourrait être mieux.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 janv. 2023 par Home2 Suites by Hilton Guest Services, Gestion de l’hôtel
Thank you so much for your 4/5 review Joanne - we're happy you enjoyed your time in the hotel! It was our pleasure to welcome you to South Florida and please keep us in mind should you or friends or family be returning to the area and need accommodation!! All the best in 2023 and beyond and stay healthy!!
par un voyageur
Publié le 7 janv. 2023 sur Expedia
Aucun service, nous avons eu problème avec la toilette, le réservoir ne se remplissait pas d'eau. Le monsieur est venu deux fois sans régler le problème, mais aucun nouvelle après. Devions lever le couvercle pour faire partir. Devions aller chercher nos serviettes à l'accueil autant pour la piscine que pour les douches. Nous dise qu'on doit appeler. nous avons appeler, mais nous n'en avions pas plus. La sécheuse ne fonctionne pas bien non plus, après deux paiement pour séchage de linge, toujours pas sec et n'ont pas de change pour vous. Déjeuner moyen, si il manque quelque chose pas vraiment leur problème. Pour le prix que ça coûte, je ne retournerai pas là-bas.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 janv. 2023 par Home2 Suites by Hilton Guest Services, Gestion de l’hôtel
Hi Manon - so sorry to read you experienced these problems during your stay with us which are not the norm at our property! We've just shared your feedback our General Manager - hope you had the opportunity to speak to her before your departure so he could have addressed it directly with you. Stay healthy and wishing you all the best in 2023 and beyond!!
par un voyageur
Publié le 13 déc. 2022 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 6 août 2022 sur Expedia
Propreté
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 août 2022 par Anthony , Gestion de l’hôtel
Thank you for feedback