Note fondée sur 926 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,6 Propreté de la chambre
4,0 Service et personnel
3,7 Confort de la chambre
3,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 21 mars 2024 sur Expedia
le seul probleme c'est le 25 us de stationement que je n'avais pas vu avant
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 mars 2024 par Sands Harbor Guest Relations, Gestion de l’hôtel
Thanks for the review!
par un voyageur
Publié le 28 déc. 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 janv. 2024 par Sands Harbor Front Desk Team, Gestion de l’hôtel
France,We are sorry to hear that your stay was not satisfactory. We hope that you can provide some feedback so that we may make improvements on the aspects of your stay that disappointed you.
par un voyageur
Publié le 5 déc. 2023 sur Expedia
L etat des chambres défraîchi, aurait besoin d etre refaites.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 déc. 2023 par Sands Harbor Front Desk Team, Gestion de l’hôtel
We appreciate you taking the time to share your feedback. We sincerely apologize to learn that the condition of the rooms did not meet your expectations. Your observations are valuable, and we take this feedback seriously.Please be aware that we are currently renovating much of the property. Your experience is important to us, and we hope to have the opportunity to welcome you again under improved conditions.
par un voyageur
Publié le 16 févr. 2023 sur Expedia
Emplacement de choix
Travaux en cours causant bruit et poussière au lobby
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 févr. 2023 par Front Desk at Sands Harbor, Gestion de l’hôtel
Dear Bertrand,Thank you for taking the time to share your feedback with us. We apologize for any inconvenience caused by our ongoing renovations, which may have caused noise and dust in the lobby. We appreciate your understanding and patience during this time. We are working hard to improve our property and provide our guests with a better experience.Thank you for choosing our hotel for your stay, and we hope to have the opportunity to welcome you back once our renovations are complete.Sincerely,
par un voyageur
Publié le 16 févr. 2023 sur Hotels
Chambre côté circulation. Beaucoup de bruit donc mais qui s arrête vers 22h
Sinon la chambre est crrecte et grande
petit déjeuner tres simpliste et fourni dans une boite
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 févr. 2023 par Front Desk at Sands Harbor, Gestion de l’hôtel
Dear Richard,Thank you for taking the time to share your experience with us. We appreciate your feedback, and we're glad to hear that you found your room to be clean and spacious.We would also like to inform you that we have updated our breakfast offerings and now provide a complimentary continental breakfast to our guests.Thank you for choosing us for your accommodations, and we hope to have the pleasure of welcoming you back soon.Best regards,
par un voyageur
Publié le 18 janv. 2023 sur Expedia
Lemplacement de choix mais en renovation et aucun indication sur leur site. Ce lever a 6h50 a cause des renovations, pas terrible ...
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 janv. 2023 par Anastasiia, Front Office Manager, Gestion de l’hôtel
Mr. Marc Andre,Thank you for taking the time to let us know about your experience while staying with us.Providing the highest level of hospitality is our number one priority and I sincerely apologize for failing to meet your expectations. I have shared your feedback with our leadership team. If you decide to give us another chance, please reach out to me directly so I will do my best to accommodate higher floor for your stay.
par un voyageur
Publié le 13 janv. 2023 sur Expedia
Pas capable d avoir une autre nuit au même prix
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 janv. 2023 par Anastasiia, front desk manager, Gestion de l’hôtel
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback! Rate changes daily. Weekdays are less expensive than weekends. Please reach out to me directly so i can help you with the best rate.
par un voyageur
Publié le 2 déc. 2022 sur Expedia
Belle vue. Très bien situé restaurant et bar à même l’hôtel plage accessible facilement à pied
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 déc. 2022 par Anastasiia, Gestion de l’hôtel
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!
par un voyageur
Publié le 17 déc. 2021 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 1 oct. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 nov. 2024 par Sands Harbor Resort & Marina, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to share your feedback. We're sorry your experience didn't fully meet your expectations.Your comments are important to us, and we'll use them to make improvements. We hope you'll give us another chance in the future to provide a better experience.Thank youManagement