Note fondée sur 929 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2,4 sur 5
2,2 Propreté de la chambre
2,9 Service et personnel
2,5 Confort de la chambre
1,9 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
1 sur 5
par un voyageur

Ne recommande pas cet hôtel

Publié le 11 juill. 2024 sur Hotels
Hôtel salé et limite à l abandon ,il aurait vraiment besoin d être fait.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 mai 2024 sur Expedia
Très bien située, bon service
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 mars 2024 sur Expedia
A besoin de renos urgent, tapis et peinture à changer
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 mai 2024 par michael , Gestion de l’hôtel
Thank you for letting us know about this. Your feedback helps us do better. We are looking into this issue and hope to resolve it promptly and accurately
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 janv. 2024 sur Expedia
Save your money. I thought it was 4.8/5 by mistake. It is not even worth 4.8/10. I do not recommend at all. The only nice thing is the location. I am still sick because of the mold everywhere.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 janv. 2024 par michael , Gestion de l’hôtel
We’re so sorry that your experience did not match your expectations. This is on us.Your room was tested for mold and that mold has not been detected in the room.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 févr. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 avr. 2023 par Reservation Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for your response, we hope we get to see you again if you consider returning to our property.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 déc. 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 avr. 2023 par Reservation Manager , Gestion de l’hôtel
I deeply apologize for the disappointment you felt with your stay with us. We have taken in your complaint and wanted to bring to your attention that we are currently working on improving on the conditions of the hotel, so you could have a pleasant stay if you ever insist to stay with us again.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 déc. 2022 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 avr. 2023 par Reservation Manager, Gestion de l’hôtel
I deeply apologize for the disappointment you felt with your stay with us. We have taken in your complaint and wanted to bring to your attention that we are currently working on improving on the conditions of the hotel, so you could have a pleasant stay if you ever insist to stay with us again.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 déc. 2022 sur Expedia
Correct sans plus
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 avr. 2023 par Reservation Manager, Gestion de l’hôtel
I deeply apologize for the disappointment you felt with your stay with us. We have taken in your complaint and wanted to bring to your attention that we are currently working on improving on the conditions of the hotel, so you could have a pleasant stay if you ever insist to stay with us again.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 nov. 2022 sur Expedia
Très mauvais accueil, on nous donne une chambre déjà occupé, le wifi pas accessible dans les chambres et chambres pas faites
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 avr. 2023 par Reservation Manager, Gestion de l’hôtel
I deeply apologize for the disappointment you felt with your stay with us. We have taken in your complaint and wanted to bring to your attention that we are currently working on improving on the conditions of the hotel, so you could have a pleasant stay if you ever insist to stay with us again.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 août 2022 sur Expedia
Mauvaise odeur toilettes
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 avr. 2023 par Reservation Manager, Gestion de l’hôtel
I deeply apologize for the disappointment you felt with your stay with us. We have taken in your complaint and wanted to bring to your attention that we are currently working on improving on the conditions of the hotel, so you could have a pleasant stay if you ever insist to stay with us again.