Note fondée sur 919 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,3 sur 5
84 % des clients le recommandent
3,4 Propreté de la chambre
3,8 Service et personnel
3,4 Confort de la chambre
3,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 31 juill. 2024 sur Expedia
SO
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 juill. 2024 par Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Kona,I just wanted to take the time to personally thank you for your wonderful review here. It really means a lot that guests who have stayed with us are so pleased, that they take time out of their day to write something positive about us online. I greatly appreciate your feedback!Warm regards,Brian RawlsHotel Manager
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 31 déc. 2023 sur Expedia
Vieille hotel un peu desuet, Les tapis dans les couloirs sont un peu salle La salle de bain aurait vraiment besoin d’etre rafraichi, les murs sont comme en carton… j’entendais la voisine chanter et ecouter sa television.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 janv. 2024 par Terrill , Gestion de l’hôtel
Dear Stephane, Thank you for the glowing feedback following your recent stay at The Andrew. We are delighted that you had a great experience. We look forward to a future opportunity to welcome you back.Sincerely,
3 sur 5
par un voyageur de Moscou

Publié le 2 févr. 2020 sur Expedia
Decu des prestations pour un hôtel 3 étoiles, accueil peu chaleureux, petit-déjeuner tres simple et peu de choix, il y avait des cheveux dans la baignoire et le menage quotidien pas complet, état de la chambre vieillissant.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 févr. 2020 par Raj Kapadia, Gestion de l’hôtel
Dear Valued Guest, We appreciate your feedback from your recent stay at The Andrew. We regret that there were aspects of your stay that did not meet your expectations but are grateful for the opportunity to understand how we can improve. Sincerely, Raj Kapadia General Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 déc. 2019 sur Hotels
Tres bon
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 déc. 2019 par Raj Kapadia, Gestion de l’hôtel
Bonjour Marie Hélène et merci pour vos commentaires suite à votre récent séjour chez nous. We look forward to welcoming you back when your travels bring you back to Great Neck. Safe Travels!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 31 déc. 2018 sur Expedia
Bel accueil et très serviable !!! Personnel à l’ecoute et tres sympathique
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 janv. 2019 par Raj Kapadia, Gestion de l’hôtel
Bonjour et merci pour vos gentils mots. Je suis heureux d'apprendre que vous avez trouvé une maison loin de la vôtre, car c'est notre objectif pour chaque client. J'apprécie vraiment les commentaires et ne manquerai pas de les partager avec mon personnel. S'il vous plaît appelez-nous lorsque vos voyages vous ramèneront afin que nous puissions personnaliser votre séjour avec nous. Voyages sécurisés!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 sept. 2024
water stain in the bathroom walls and paint over mildew, ripped curtain. poor quality breakfast items.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 sept. 2024 sur Expedia
Stayed here for 1night when out for a wedding. Didn’t think it was very clean, don’t plan on staying here again.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 sept. 2024 par Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Rachid, We thank you for providing us with your feedback and sharing your overall experience with us. We apologize that we failed to meet your expectations. We will certainly share this valuable information with our team, and more specifically with the respective departments that will be assigned to help rectify them. Sincerely, Brian RawlsHotel Manager
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 6 sept. 2024 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 sept. 2024 sur Hotels
Where do I begin. I booked this hotel blindly months before my stay because it was the most affordable. We were visiting for US open. We had no idea that there was a train perfectly located steps from the hotels front door to get us to the US Open Stadium in about 6 stops. Maddie, at the front desk, is the heart of the hotel and everyone was kind. She just made our stay entirely worth it. We do hope we’ve convinced her to attend US Open next year. I love quaint hotels and Great Neck is such a cute city. I’ll be sure to explore it the next time we come back. Thanks for everything. We couldn’t have guessed better for our time in New York. Our room was very clean and always comfortable. The AC gets really cold. Took the second night for us to figure out we could turn it off. It’s though screen lighting. 😁 Shower water temp is already great. If Maddie is there ask for pizza recs. The smoothie place across the street is the best.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 sept. 2024 par Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Traveler,We really appreciate the time that you have taken to give your feedback on the level of service that was received during your stay. Here at The Andrew, our staff focuses on giving only the best service to all of our guests, and I am so happy to hear that your experience was such a positive one. Thank you again for taking the time to write a review!Sincerely yours,Brian RawlsHotel Manager
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 4 sept. 2024 sur Expedia