Note fondée sur 624 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,0 sur 5
85 % des clients le recommandent
4,1 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
4,0 Confort de la chambre
3,8 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 août 2024 sur Expedia
Nothing really unique.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 août 2024 par Guest Relations Manager , Gestion de l’hôtel
Thank you for your recent stay at our property. We appreciate your feedback and look forward to seeing you again in the future.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 août 2024 par Guest Relations Manager , Gestion de l’hôtel
Thank you for your recent stay at our property. Your positive feedback is greatly appreciated. We look forward to seeing you again in the future.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 août 2024 sur Expedia
They were so amazing. They even put the breakfast out very early in the morning for me! So nice. Thanks guys, Greenville is a great spot. And it's good to know that at least those following me what you to seem like a good set of Mommas--if not exactly true!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 août 2024 par Guest Relations Manager , Gestion de l’hôtel
Thank you for your recent stay at our property. Your positive feedback is greatly appreciated. We look forward to seeing you again.
3 sur 5
par un voyageur

OK

Publié le 16 août 2024 sur Hotels
Chris at the front desk was very good. Room had a comfortable bed and had a nice shower. The fan in the bathroom was super loud. The frig wasn't on and when turned on finally came on about two hours later. Overall was OK 👍
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 août 2024 par Guest Relations Manager, Gestion de l’hôtel
Brenda, Thanks for staying with us! We appreciate your feedback. Our team will be encouraged by your remarks. Hope to see you soon!
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 août 2024 sur Expedia
Like - pricing; staff; Dislike - needs updating - carpet worn with tears, window missing lock, bed cover worn with holes in it, dirt and dust on floor along walls. need I say more
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 août 2024 par Guest Relations Manager , Gestion de l’hôtel
Thank you for submitting a review of our property. We will use your feedback to better improve our operations. We hope to see you again in the future.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 août 2024 sur Expedia
I reserved one of the newly renovated first floor rooms with a king size bed, and it was not available upon check-in
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 août 2024 par Guest Relations Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for your recent stay at our hotel. Your feedback is greatly appreciated.
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 28 juill. 2024 sur Expedia
4 sur 5
par un voyageur

My visit 7/20/24

Publié le 21 juill. 2024 sur Hotels
Property is getting a little dated and some wear and tear. It’s not bad and there isn’t an elevator to the second floor. I would probably stay again but ask for a ground floor room.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 juill. 2024 par Guest Relations Manager , Gestion de l’hôtel
Thank you for your recent stay at our property. Your feedback is greatly appreciated. We look forward to seeing you again in the future.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 juill. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 août 2024 par Guest Relations Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for your stay & review, hope to see you soon!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 juill. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 juill. 2024 par Guest Relations Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for your recent stay at our property. Your positive feedback is greatly appreciated. We look forward to seeing you again in the future.