Note fondée sur 876 évaluations de clients
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4,3 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
3,9 Confort de la chambre
4,0 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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par un voyageur
Publié le 9 sept. 2023 sur Hotels
par un voyageur
Estancia perfecta
Publié le 3 nov. 2019 sur HotelsEstancia de cinco dias. Localización perfecta a cinco minutos a pie del centro. Personal de recepcion muy atentos
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 nov. 2019 par Reception , Gestion de l’hôtel
We are delighted you enjoyed your stay here and hope and look forward to seeing you again in the near future
Kind regards
par un voyageur
Publié le 29 oct. 2019 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 19 juill. 2019 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 juill. 2019 par Reception Team, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying!
par un voyageur
Au frais
Publié le 6 août 2018 sur HotelsTrès bon hôtel, très bien tenu. Et surtout des chambres climatisées.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 sept. 2018 par rt, Gestion de l’hôtel
Many thanks for your kind feedback
We are delighted you enjoyed your stay at the Mandolay and hope to welcome you back soon
par un voyageur
Publié le 3 juill. 2018 sur Expedia
Pour : Breakfast, location, clean, professional.
Contre : Air conditionning in the rooms
Great place, well located near all the commodities of High and North Street, although no air conditioning in the rooms. Clean, the staff is very professional. The breakfast included in our stay was excellent and generous. I recommand this place.
par Angie de France
Confortable & spacieux
Publié le 16 juill. 2013 sur HotelsExcellent séjour à Guildford! Bon emplacement... à 2min de la station de train London Road et proche de Stoke Park! Très bon accueil à la réception. Petite salle de bain mais chambre triple très spacieuse. Bar de l'hôtel également très agréable.
par un voyageur
Publié le 6 déc. 2011 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 2 oct. 2024 sur Hotels
Help!! Our credit card was double charged for the deposit when we arrived and only credited back once. It’s just over $201.47 or 50 UK per our 3 rooms. The card charged with deposits was Prudence McCabe. I paid for the rooms under my card.
I can be reached at BossAtTJC@gmail.com or Jenn@teamjenn.com, or 01-310-850-3321.
Thank you! Jen McCabe
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 oct. 2024 par Matthew, Gestion de l’hôtel
Dear Jen,Thank you for your wonderful 10 out of 10 review, and I’m glad to hear that, overall, you had a great experience with us!Regarding the issue with the deposit, I sincerely apologise for any inconvenience this may have caused. I’m pleased to inform you that we have already looked into it and the matter has been resolved. The double charge has been rectified, and you should see the credit reflected on your card shortly.If you have any further questions or concerns, please don’t hesitate to reach out to us directly. We appreciate your patience and look forward to welcoming you back again soon!Best wishes,
par un voyageur
Publié le 28 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 oct. 2024 par Matthew, Gestion de l’hôtel
Thank you so much for the perfect 10 out of 10 rating! While you didn’t leave a comment, your score speaks volumes, and we’re thrilled to know you had a fantastic stay with us.If there’s anything specific that made your experience special, we’d love to hear about it. We look forward to welcoming you back for another great stay in the future!Best wishes,