Note fondée sur 876 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,9 sur 5
87 % des clients le recommandent
4,3 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
3,9 Confort de la chambre
4,0 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 9 sept. 2023 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Estancia perfecta

Publié le 3 nov. 2019 sur Hotels
Estancia de cinco dias. Localización perfecta a cinco minutos a pie del centro. Personal de recepcion muy atentos
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 nov. 2019 par Reception , Gestion de l’hôtel
We are delighted you enjoyed your stay here and hope and look forward to seeing you again in the near future Kind regards
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 29 oct. 2019 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 juill. 2019 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 juill. 2019 par Reception Team, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying!
5 sur 5
par un voyageur

Au frais

Publié le 6 août 2018 sur Hotels
Très bon hôtel, très bien tenu. Et surtout des chambres climatisées.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 sept. 2018 par rt, Gestion de l’hôtel
Many thanks for your kind feedback We are delighted you enjoyed your stay at the Mandolay and hope to welcome you back soon
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 juill. 2018 sur Expedia
Pour : Breakfast, location, clean, professional.
Contre : Air conditionning in the rooms
Great place, well located near all the commodities of High and North Street, although no air conditioning in the rooms. Clean, the staff is very professional. The breakfast included in our stay was excellent and generous. I recommand this place.
5 sur 5
par Angie de France

Confortable & spacieux

Publié le 16 juill. 2013 sur Hotels
Excellent séjour à Guildford! Bon emplacement... à 2min de la station de train London Road et proche de Stoke Park! Très bon accueil à la réception. Petite salle de bain mais chambre triple très spacieuse. Bar de l'hôtel également très agréable.
2 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 6 déc. 2011 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 oct. 2024 sur Hotels
Help!! Our credit card was double charged for the deposit when we arrived and only credited back once. It’s just over $201.47 or 50 UK per our 3 rooms. The card charged with deposits was Prudence McCabe. I paid for the rooms under my card. I can be reached at BossAtTJC@gmail.com or Jenn@teamjenn.com, or 01-310-850-3321. Thank you! Jen McCabe
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 oct. 2024 par Matthew, Gestion de l’hôtel
Dear Jen,Thank you for your wonderful 10 out of 10 review, and I’m glad to hear that, overall, you had a great experience with us!Regarding the issue with the deposit, I sincerely apologise for any inconvenience this may have caused. I’m pleased to inform you that we have already looked into it and the matter has been resolved. The double charge has been rectified, and you should see the credit reflected on your card shortly.If you have any further questions or concerns, please don’t hesitate to reach out to us directly. We appreciate your patience and look forward to welcoming you back again soon!Best wishes,
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 oct. 2024 par Matthew, Gestion de l’hôtel
Thank you so much for the perfect 10 out of 10 rating! While you didn’t leave a comment, your score speaks volumes, and we’re thrilled to know you had a fantastic stay with us.If there’s anything specific that made your experience special, we’d love to hear about it. We look forward to welcoming you back for another great stay in the future!Best wishes,