Note fondée sur 214 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,6 sur 5
4,7 Propreté de la chambre
4,6 Service et personnel
4,8 Confort de la chambre
4,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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3 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 mai 2024 sur Expedia
Chambre propre et bien équipée MAIS chambre adaptée pour personnes handicapées en rez-de -chaussée avec une seule fenêtre donnant sur un mur à 3 mètres de distance (vue déprimante et sans lumière naturelle sur une autre fenêtre couverte de papiers).La porte donne sur un couloir extérieur longeant un parking. Ne vous fiez pas aux photos (qui montrent un rideau tiré sur la fenêtre :-)). Bref, je ne recommande pas cet hôtel tellement déprimant.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 mai 2024 par Randor Hotel Hiroshima Prestige , Gestion de l’hôtel
Thank you very much for staying at our hotel.However, we are very sorry for any discomfort you may have experienced.We will share your kind words with our entire staff and work to prevent a reoccurrence.We sincerely look forward to seeing you again.We are very sorry for the inconvenience you experienced.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 avr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 avr. 2024 par Randor Hotel, Gestion de l’hôtel
Thank you very much for staying at our hotel. We are very happy to hear that you have given us such a high evaluation of our hotel. We will make every effort to improve our services so that you will have a more comfortable stay when you stay with us again. We look forward to serving you again. Again, thank you very much for your stay.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 déc. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 déc. 2023 par Randor Hotel Hiroshima Prestige , Gestion de l’hôtel
Thank you very much for staying at our hotel.We hope that your stay with us was a pleasant one.We will continue to strive for further improvement of our services and look forward to serving you in the future.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 31 août 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 sept. 2023 par Randor Hotel Hiroshima Prestige , Gestion de l’hôtel
Thank you for staying at Randor Hotel Hiroshima Prestige and giving a nice review.We're looking forward to see you again!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 31 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 sept. 2024 par Randor Hotel Hiroshima Prestige , Gestion de l’hôtel
Dear BismarkThank you for your high evaluation.We look forward to serving you again.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 août 2024 par Randor Hotel Hiroshima Prestige , Gestion de l’hôtel
Isao Murakami様高評価誠にありがとうございます。またのお帰りをスタッフ一同心よりお待ちしております。
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 août 2024 sur Expedia
格安だったので、眺めの良い部屋では無かった。 チェックイン直後だが、ミニキッチンのシンクの排水溝に麺のカスが残ってたり、IHコンロ置き場にティシュのクズが置きっぱなしだった。 ベットの下に紙くずのゴミや前の宿泊客の忘れ物であろう化粧品が、転がっていた。 髪の毛も掃除しきれていなかった。 見た目は、おしゃれな内装ですが掃除がかなり、残念でした。
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 août 2024 par Randor Hotel Hiroshima Prestige, Gestion de l’hôtel
Takaki様この度は当ホテルをご利用いただき、また貴重なご意見をお寄せいただき、誠にありがとうございます。しかしながら、お部屋の清潔に関してご不快な思いをさせてしまい、心よりお詫び申し上げます。大変申し訳ございませんでした。お客様からのご指摘を受け、部屋の清掃スタッフに、もう一度お部屋のチェックの確認をするよう申し伝えます。また、湿気対策も強化し、快適な環境を提供できるよう努めてまいります。お客様のまたのご利用を心よりお待ち申し上げております。次回は快適にお過ごしいただけるよう、スタッフ一同精一杯努力いたします。よろしくお願いいたします。
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 août 2024 par Randor Hotel Hiroshima Prestige, Gestion de l’hôtel
Dear Umberto Thank you for your high evaluation!We all look forward to welcoming you back again!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 août 2024 par Randor Hotel Hiroshima Prestige , Gestion de l’hôtel
この度は数あるホテルの中から当館をお選びいただき、誠にありがとうございました。また、このように素晴らしい評価をいただき、大変光栄でございます。結果に慢心せず、日々より良いホテルとなるために努力を続けて参りますので、再度機会がございましたらぜひ当館へお越しくださいませ。お客様のお帰りを、スタッフ一同心よりお待ちしております。
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 août 2024 sur Expedia
お部屋も清潔感ありで快適に過ごせました。洗濯機が設置されていたので大変助かりました。洗剤も置いてあります
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 août 2024 par Randor Hotel Hiroshima Prestige , Gestion de l’hôtel
Dear CHIE Thank you very much for your stay at our hotel. We greatly appreciate your valuable feedback.We are very happy to receive your compliments and are pleased that you are satisfied with our rooms, bathroom facilities, and modern atmosphere. We are also relieved to hear that you appreciated the convenience of the washing machine and balcony provided in your room.We look forward to seeing you again!