Note fondée sur 942 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,2 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
4,1 Confort de la chambre
4,0 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Agréable etape
Publié le 14 août 2024 sur HotelsTrès sympa. Équipe de réception particulièrement sympa et efficace notamment Zée qui a été une merveille d’accueil et de gentillesse.
L’hôtel est très propre et les lits très confortables
La piscine petite mais très accessible et très propre. Merci
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 août 2024 par Yogin B, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Thank you for your kind words! We are thrilled to hear that you enjoyed your stay and found our reception team, especially Zée, to be welcoming and efficient. It's great to know that you found the hotel clean and the beds comfortable. We appreciate your feedback on the pool as well. It's wonderful to hear that it met your needs. We look forward to welcoming you back on your next visit.
par un voyageur
Are you save us
Publié le 12 août 2024 sur HotelsZee a été fantastique super sympa et à nos côtés bien plus qu’il ne fallait merci encore
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 août 2024 par Yogin B, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Thank you for your kind words! We're thrilled to hear that Zee made such a positive impact on your stay. We will be sure to pass along your appreciation to them. It's always our goal to go above and beyond for our guests, and we're glad Zee was able to do just that. We look forward to welcoming you back soon!.
par un voyageur
Publié le 23 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 juill. 2024 par Yogin B, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Thank you for taking the time to write a review and for giving us your feedback. Your feedback will help us in improving our operation. It was our pleasure to host you. Hope to see you soon at Best Western Arizonian Inn, Holbrook, AZ.
par un voyageur
Publié le 5 août 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 août 2023 par Yogin B, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,We are delighted to hear that you had a pleasant stay with us and appreciate your positive feedback. Your satisfaction is our top priority, and we are thrilled to know that our friendly staff and overall experience met your expectations. Thank you for taking the time to complete our survey and share your thoughts with us. Your valuable input helps us enhance our services and provide an exceptional experience for our future guests. We look forward to welcoming you back soon.
par un voyageur
Sejour 1nuit sur la route
Publié le 13 oct. 2022 sur HotelsAccueil moyen a notre arrivée.
Quelques travaux dans les chambres a côte.
Mais sinon ch. Un peu vieille mais propre.
Pdj. Ok
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 oct. 2022 par Yogin B, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,We apologize for not meeting your expectations. We will take the necessary actions to improve our operations.
par un voyageur
Publié le 5 oct. 2019 sur Hotels
Hôtel qui mériterait une petite rénovation
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 oct. 2019 par tg, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,
Thank you for taking time to write a review and giving us your feedback.
Tina Gill
Manager
par un voyageur
Publié le 22 août 2019 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 août 2019 par tg, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,
Thank you for taking time to rate us.
Tina Gill
Manager
par un voyageur
Publié le 4 juill. 2019 sur Expedia
Good location for NP pétrified Forest visit.
Come back again
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 juill. 2019 par tg, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,
Thank you for taking time to write a review and giving us 5 out of 5.
Tina Gill
Manager
par un voyageur
Publié le 10 avr. 2019 sur Expedia
Chambre assez spacieuse et pripre, petit déjeuner assez étoffée et persinnel agréable.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 avr. 2019 par tg, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,
Thank you for taking time to write a review and complimenting our staff and hotel.
Tina Gill
Manager
par un voyageur
Publié le 13 juin 2018 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 juin 2018 par tg, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,
Thank you for taking time to rate us.
Tina Gill
Manager