Note fondée sur 930 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2,8 sur 5
70 % des clients le recommandent
2,9 Propreté de la chambre
3,3 Service et personnel
2,9 Confort de la chambre
2,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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4 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 mai 2019 sur Hotels
Très bon séjour. Nous voyagions en groupe dans le cadre d'une compétition de triathlon : hôtel très fonctionnel, proche du site de la compétition. Literie confortable.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 mai 2019 par Hotel Management, Gestion de l’hôtel
Marie, thank you for choosing to stay at Extended Stay America while you were here for the Triathlon competition. We are glad to read that you liked the comfort our beds provide and that our location was perfect for your needs. It was a pleasure having you as our guest, and we hope to welcome you back soon. Sincerely, Hotel Management
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 avr. 2019 sur Expedia
Très ordinaire....par contre, personnnel sympathique.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 mai 2019 par Hotel Management , Gestion de l’hôtel
Thank you for being our guest. We would like to offer our apologies for not living up to your expectations. Although we make every effort to be perfect, sometimes we fall short. It is never our intention to disappoint you in any way, and we hope you will give us a chance to redeem ourselves in the future. Sincerely, Hotel Management
2 sur 5
par un voyageur

Pas tres cher mais vraiment pas top

Publié le 5 sept. 2016 sur Hotels
Frigo totalement givré. Débit d'eau dans la douche plus que ridicule. Pas mal de portes d'entrée réparée laissant penser à des cambriolages relativement fréquents. Fenêtre très peu épaisse laissant passer beaucoup de bruits. Mon séjour n'a pas été horrible mais il est clair que je n'y repartirai pas et que je ne le recommande pas. Je mettrai peut être un peu plus d'argent mais au moins j'aurais une qualité convenable.
5 sur 5
par un voyageur de Conroe

Publié le 26 août 2024 sur Expedia
Great area.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 août 2024 par Hotel Management, Gestion de l’hôtel
Dear Anita,Thank you for your kind words about our location! We’re thrilled you enjoyed your stay. Your feedback is invaluable, and we're always working to enhance the guest experience. Should your travels bring you back, please reach out directly—we’d love to ensure your next visit is even better. Your comfort and satisfaction are our top priorities, and we’re here to make your stay as perfect as possible.Sincerely,Hotel Management
1 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 24 août 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur de Conroe

Publié le 18 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 août 2024 par positive response, Gestion de l’hôtel
Thank you for feedback
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 août 2024 par positive response, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 août 2024 sur Hotels
No limpian no te dan sartenes ni utensilios para cocinar según dan el desayuno y solo dan café y no habremos la oficina asta las 7 de la mañana
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 août 2024 par Hotel Management, Gestion de l’hôtel
Dear Rodolfo,One of the things we pride ourselves on is our commitment to our guests and conveying our services and amenities so that every guest is well-informed during check-in. Therefore, we are very disappointed our dishware policy was not communicated to you when you arrived. We have shared your review with our team to ensure an excellent stay for every guest. We appreciate you providing us with your feedback as we continually work to improve our guest experience.We hope to welcome you back to our hotel when you return to the area.Sincerely,Hotel Management
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 août 2024 sur Expedia
Dirty toilet and shower, room smells
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 août 2024 par Hotel Management, Gestion de l’hôtel
Dear Laura,Thank you for taking the time to review your stay. We are very concerned about your experience and are genuinely sorry that we did not meet your expectations. Our top priority is a clean, fresh suite, and we will work with our staff to ensure this was an isolated issue. We hope you will give us another chance to provide you with the stay you deserve the next time your travels bring you our way.Sincerely,Hotel Management
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 août 2024 par negative response, Gestion de l’hôtel
Please let us know we could have made your stay better.