Note fondée sur 907 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2,9 sur 5
76 % des clients le recommandent
3,0 Propreté de la chambre
3,5 Service et personnel
3,0 Confort de la chambre
2,8 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 nov. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 nov. 2023 par D. Smith, Gestion de l’hôtel
Hello Marie Jose,We are so sorry that your stay was not satisfactory. We appreciate you taking the time to provide feedback and we hope that you will give us an opportunity to improve on your next stay.
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 24 mars 2023 sur Hotels
3 sur 5
par un voyageur de Quebec can

Publié le 24 mars 2019 sur Expedia
Pas dispendieux propre mais bas de game Un court séjour parfait
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 avr. 2019 par Chad McCracken, gerente general, Gestion de l’hôtel
GRACIAS Nos alegramos de haber estado con nosotros. Esperamos verte de nuevo
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 mars 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 mars 2019 par Chad McCracken, General Manager, Gestion de l’hôtel
I am sorry we disappointed you in your stay.
4 sur 5
par un voyageur

Bon service de Hôtel.com dans la circonstance.

Publié le 31 déc. 2018 sur Hotels
Suite à la déception que nous avons eu lors de notre premiëre réservation à un autre Motel 6 aussi à Jacksonville (overbooking même si déjà payé). Ici, l’accueil a été super bien . On nous a relogé avec l’aide de Hôtel.com à notre grande satisfaction.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 janv. 2019 par Chad McCracken General Manager, Gestion de l’hôtel
THANKS for staying with us.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 oct. 2024 sur Expedia
Great staff and easy booki g
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 oct. 2024 par LaNisa, Gestion de l’hôtel
Thanks for your response. We look forward to your feedback.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 sept. 2024 sur Expedia
Have stayed at this location multiple times and will continue to do so in the future
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 sept. 2024 par LaNisa, Gestion de l’hôtel
Thanks for your response.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 sept. 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Carver,Thank you for the perfect rating!Lilith#Team6
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 sept. 2024 sur Expedia
I was in the area, and all I needed was a place to lay down and go to sleep. I wasn’t looking for anything fancy. I just wanted to nice bed where I can get a good shower go to bed. I picked the most inexpensive thing. I can find Expedia Jacksonville. That was Six. They had a one bed special, but I think Text license was like $70 for a night Take me around the property to find the office. People everywhere walking around the property all kinds. When I pulled in, I knew this was not a good area to even be in. But there was a hotel in one side I believe a red top and I can’t remember what was on the other. But like I said, all I was needing was a bed to sleep on. I had 1000 mile trip the next day and it already most of the day to Jacksonville.. Any other time I would’ve come up on something like this, I would’ve strictly canceled my reservation and someplace else. Grown man 6’1” 200 Pretty feisty if I need to be. But I assure you, I was a bit nervous getting out of the vehicle going to looking over the rails And the characters walking around in the area. My room was as plain as it could possibly be. But I knew it would be at that cost. Good thing was it had a good refrigerator and small freezer which I used. Television worked good also. There were holes in the bathroom wall. I’m guessing from Adams being relocated over the years. Water ran good in the sink, but did not have much pressure at all in the shower of the tub along with no hot water. Won’t stay here again
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 sept. 2024 par LaNisa, Gestion de l’hôtel
Thanks for your response.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 31 août 2024 sur Expedia
Fix ice machine
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 sept. 2024 par LaNisa, Gestion de l’hôtel
Thank you for your response