Note fondée sur 304 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,9 Propreté de la chambre
4,1 Service et personnel
4,0 Confort de la chambre
3,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 29 août 2024 sur Hotels
par un voyageur
Satisfied
Publié le 11 août 2024 sur HotelsOverall it was a great stay. Iron in room didnt work, front desk wasnt available when i called, continental breakfast sucked. No meat, or eggs just sausage gravy n waffles. No a variety to choose from. Id stay again just not partake in breakfast
par un voyageur
Publié le 10 août 2024 sur Expedia
Location was good, room was very nice. Breakfast was okay but I have had better at other Quality Inn's. Downfall was there was the only door you could enter the building was the main entrance.
par un voyageur
Publié le 9 août 2024 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 8 août 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 31 juill. 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 26 juill. 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 22 juill. 2024
The desk staff was rude. She assumed I was going to steal hotel items because I hadn't traveled far to get there. The room was run down with old broken pieces of the headboard, dings in the desk, even the lampshade had holes in it. There was nothing in that room I'd want. The breakfast was poor with no eggs, just a pot of gravy that made me sick. We were looking for a getaway spot but we won't be returning to this place.
par un voyageur
Publié le 15 juill. 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 9 juill. 2024 sur Expedia