Note fondée sur 18 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,0 Propreté de la chambre
4,0 Service et personnel
3,7 Confort de la chambre
3,8 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Nonchalant bemötande
Publié le 14 juill. 2024 sur Hotelspar un voyageur
Publié le 14 juin 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 juin 2024 par Kallhällsbaden , Gestion de l’hôtel
Tack för din fina omdöme.vi hoppas att ni kommer tillbaka.
par un voyageur
Publié le 31 mai 2024 sur Hotels
par un voyageur
Definitivt en rekommendation
Publié le 16 janv. 2023 sur HotelsJättetrevligt mottagande, och med ett prisvärt boende. Detta var mitt i vintern, men måste under sommartid vara ett fantastiskt boende med dess närhet till badplats i åtanke. Dessutom med omedelbar närhet till kommunikationer och ”civilisation” i form av affärer och annan service.
par un voyageur
Publié le 29 sept. 2022 sur Hotels
It was amazing! It was very small, on purpose, but they'd managed to very cleverly put a sink and a shower in there since the room had two floors.
On the top floor, beside the bed, the entire wall was a lit up picture of a man meditating by the sea. (You could use this as your only source of light.) And lying in bed, looking at this, listening to some meditation music and rain....oh wow, I was so comfortable!
Everything is also super modern and clean. In fact, the whole place looks new. And the staff is lovely. I had some questions about a post office and also needed some tape to glue an envelope together, and they were so happy to help.
Also free tea and coffee in the lobby. Always nice, when you're tired upon arrival.
I can't recommend this place more. If I went back to Hannover this is the only place I'd want to stay in!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 oct. 2022 par Receptionen, Gestion de l’hôtel
Tack för den fina recensionen och välkommen åter!
par un voyageur
Publié le 27 sept. 2022 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 16 sept. 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 sept. 2022 par Receptionen, Gestion de l’hôtel
Tack för det.
par un voyageur
Publié le 7 août 2022 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 31 juill. 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 août 2022 par Receptionen., Gestion de l’hôtel
Tack så mycket.
par un voyageur
Publié le 26 juill. 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 juill. 2022 par Receptionen , Gestion de l’hôtel
Tack för dina kommentarer och välkommen tillbaka!