Note fondée sur 9 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,1 sur 5
3,6 Propreté de la chambre
3,1 Service et personnel
3,5 Confort de la chambre
3,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 mai 2023 sur Expedia
Un staff peu présent, mais aimable quand possible et des prestations indisponible (pas de gym, pas de fer à repasser etc) mais bon pour le bas prix de la nuit c’est pas grave. Le lit était confortable et la chambre calme.
3 sur 5
par un voyageur

Overall Okay

Publié le 24 août 2023 sur Hotels
Overall a clean property. I was traveling with my mom who has arthritis - convenience for an elderly with health issues was something we were looking for. The facility has elevator so that was a plus. However, the bathroom in our room did not have handrails, not to mention, no shower curtain or door - it was a half glass shower area which caused water to splash outside of the shower area, which made things very unsafe. Free breakfast was a plus as we had just landed in the country and were jetlagged and exhausted with the travel - food options were great. If you are traveling with an elderly or someone with health restrictions, I would suggest researching another property.
2 sur 5
par un voyageur de Seattle

Publié le 21 mai 2023 sur Expedia
The property was under renovations and it had a strong smell of cigarettes. Breakfast was nice, though, and we arrived just in time to catch it (closing at 11am). Staff was not super friendly, and refused to call us a taxi on the way back to the airport.
5 sur 5
par un voyageur

Extremely happy and satisfied.

Publié le 9 mai 2023 sur Hotels
Very clean and comfortable environment. Very friendly and very helpful staff. Very convenient and central location.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 24 avr. 2023 sur Hotels
2 sur 5
par un voyageur de Dubai

Publié le 19 oct. 2018 sur Expedia
The guy in the reception don’t even what Expedia is. And never heard of it !!! Toke him like 30 mins to find my reservation. Need massive training
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 19 août 2018 sur Expedia
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 27 oct. 2016 sur Hotels
3 sur 5
par KHALIL

جيد

Publié le 14 mai 2016 sur Hotels
حجزت عن طريق موقعكم قبل السفر باسبوع تقريبا ولكنني تفاجات عندما ذهبت الى الفندق بعدم وجود الحجز الخاص بي مما اضطرني الى عمل حجز اخر والانتظار لمدة ساعتين حتى يتم التاكيد على الفندق