Note fondée sur 14 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,9 Propreté de la chambre
4,8 Service et personnel
4,9 Confort de la chambre
4,9 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Top !
Publié le 18 oct. 2023 sur HotelsBonne communication avec l'hôtel avant mon arrivée. Hôtel très récent, propre et confortable. Situé à 5 mon à pieds du centre ville.
Bon petit déjeuner avec un plat au choix qui est préparé à la demande.
C'était très bien !
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 oct. 2023 par Barbora for the Diana hotel team, Gestion de l’hôtel
Thank you very much for the wonderful review! Our entire team is happy that you were satisfied. We look forward to seeing you next time if you have a trip to Karvina again.
par un voyageur
Publié le 11 juill. 2024 sur Hotels
Really friendly staff, accommodating my diet
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 juill. 2024 par Kind regards, Barbora for hotel Diana Team, Gestion de l’hôtel
Thank you very much for your review and your time. We are glad you were satisfied with your stay and our staff :).
par un voyageur
Publié le 16 avr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 nov. 2024 par Barbora za tým hotelu Diana v Karviné, Gestion de l’hôtel
Vážený pane Radime,děkujeme za Vaše hodnocení. Jsme rádi, že se Vám u nás líbilo. Váš názor je pro nás důležitý. Budeme se snažit posunout náš hotel zase o něco dál, ať vás třeba příště mile překvapíme.
par un voyageur
Great choice
Publié le 17 févr. 2024 sur HotelsPerfect hotel if passing through or staying in Karvina
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 mars 2024 par Barbora for hotel Diana team, Gestion de l’hôtel
Dear Michael, thank you very much for your review. We are so glad that you were satisfied in our hotel.
par un voyageur
Publié le 28 août 2023 sur Hotels
Great hotel and stay! Beautiful room and very clean! Full breakfast was wonderful. Will stay there again!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 oct. 2023 par Barbora for hotel Diana team, Gestion de l’hôtel
Thank you very much for the review. We are very glad that you enjoyed your stay with us. We look forward to your next visit!
par un voyageur
Publié le 27 août 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 oct. 2023 par Barbora fore hotel Diana team, Gestion de l’hôtel
Thank you very much!
par un voyageur
Publié le 22 août 2023 sur Expedia
Property was just perfect!!
The only observation I will like to point out is that we were a family of 4 members and at the time we took shower in the morning there was not enough hot water for the last member, so it has to take shower with cold water.
This things can happen everywhere so was not a big deal for us.
We will come back there surely.
Thank you for wonderful experience.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 oct. 2023 par Barbora for all hotel team, Gestion de l’hôtel
Thank you for sharing your experience! We're delighted to hear that you found our property to be perfect. We apologize for the inconvenience with the hot water during your morning showers; we'll certainly address this to ensure a better experience for your next visit. We look forward to welcoming you and your family back in the future. Thank you for the kind words and for choosing us for your stay!
par un voyageur
Comfortable, friendly hotel
Publié le 15 août 2023 sur HotelsComfortable hotel with excellent beds, plenty of space in the apartment, good breakfast, close to the city, and staff were very friendly
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 oct. 2023 par Barbora for hotel Diana team., Gestion de l’hôtel
We really appreciate your words and thank you for them. We are glad you enjoyed your stay with us.
par un voyageur
Früh frühstücken
Publié le 4 août 2023 sur HotelsModernes kleines Hotel. Hat zwar eine Klimaanlage, aber die weitere Zimmerausstattung ist nur Standard. Keine Rezeption ab 18 Uhr. Frühstück nur bis 9, das genügt den Monteuren, für andere mit späteren Terminen ist das zu knapp.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 oct. 2023 par Barbora for hotel Diana team, Gestion de l’hôtel
Thank you for your valuable feedback. We greatly appreciate your comments and take them seriously. Our aim is to enhance our services based on our guests' needs and preferences. We apologize for any inconvenience regarding the limited reception hours and breakfast timing.We would like to assure you that we are always reachable by phone in case of any issues, even after hours. Additionally, we are considering extending our breakfast hours to accommodate guests with later appointments. Thank you for choosing our hotel.
par un voyageur
Publié le 21 juill. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 juill. 2023 par Barbora Team hotel Diana, Gestion de l’hôtel
Thank you very much for your 10 star review.