Note fondée sur 918 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,1 sur 5
4,0 Propreté de la chambre
4,3 Service et personnel
4,0 Confort de la chambre
3,8 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 nov. 2024
Rooms were clean but outdated.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 nov. 2024 par J, Gestion de l’hôtel
Thank you for your positive review! Our team strives to meet or exceed our guest's expectations. We look forward to hosting you on a future stay! We value your feedback.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 sept. 2024
Room smelled musty and the sink drained slowly
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 sept. 2024 par David, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to tell us about your experience at The New Victorian Inn Kearney. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies.
4 sur 5
par un voyageur de Portland

Publié le 25 août 2024 sur Expedia
Clean and nice for the stay
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 août 2024 par David, Gestion de l’hôtel
Thanks for taking the time to tell us about your stay. We're glad you enjoyed your stay and hope to see you again.
4 sur 5
par un voyageur

Hotel served its purpose but not somewhere I will

Publié le 25 août 2024 sur Hotels
The people at the office were kind and helpful. The hotel is worn and smelly but I was able to get a good nights rest and take a shower.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 août 2024 par David, Gestion de l’hôtel
Thanks for the review and for choosing the New Victorian Inn & Suites! We hope to see you again soon.
3 sur 5
par un voyageur

Needs Improvement

Publié le 25 août 2024 sur Hotels
The room could have been cleaner. There were socks left on the chair from the previous stay. There was food on the wall. Befs were clean though. Breakfast was decent qwth biscuits and gravy, waffles, cereal and breads, but staff was not friendly.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 août 2024 par David, Gestion de l’hôtel
Thank you so much for your detailed review. . I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 août 2024 sur Expedia
Older property. It smelled pet friendly. Not a horrible stay but could use improvements.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 août 2024 par David, Gestion de l’hôtel
We work to provide our guests with an excellent experience and we welcome feedback on where we can improve.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 août 2024 sur Expedia
Very musty smells. Carpet looked dirty. Definitely needs alot of work.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 août 2024 par David, Gestion de l’hôtel
Thanks for taking the time to share your critical feedback.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 août 2024 par David, Gestion de l’hôtel
Thanks for taking the time to leave a review. We hope to see you again.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 août 2024 par David, Gestion de l’hôtel
Thanks for taking the time to leave a review. We hope to see you again.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 août 2024 sur Hotels
Good basic room to stay in with an okay breakfast.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 août 2024 par David, Gestion de l’hôtel
Thank you for the positive comments about your experience. We appreciate the business and look forward to seeing you again soon.