Note fondée sur 898 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,8 sur 5
87 % des clients le recommandent
4,9 Propreté de la chambre
4,8 Service et personnel
4,7 Confort de la chambre
4,8 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 juill. 2024 sur Expedia
Absolument génial !
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 juill. 2024 par Błażej Żak, Guest Relations Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Thank you for your fantastic review. We are delighted to hear that you had an absolutely wonderful stay at Wyndham Grand Kraków.Your kind words mean a lot to us, and we are thrilled that you enjoyed your time with us.We look forward to welcoming you back for another exceptional experience in the future.Kindest regards,Błażej ŻakGuest Relations Manager
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 févr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 mars 2024 par Błażej Żak, Guest Relations Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, Thank you for sharing your feedback regarding your recent stay at Wyndham Grand Kraków. We appreciate you taking the time to provide us with your thoughts. While we are pleased that you chose to stay with us, we also take note of your rating and strive to understand how we can improve. Your satisfaction is our priority, and we regret if any aspect of your experience fell short of your expectations. If you would be willing to provide further details on areas where we can enhance our services, it would be immensely valuable to us. Your insights will aid us in addressing any issues and refining our guest experience to better meet the needs of our valued guests. We genuinely hope that despite the shortcomings you encountered, you were able to enjoy your time in Kraków. Should you decide to visit our city again in the future, we would be grateful for the opportunity to better serve you and ensure a more satisfying stay. Thank you once again for your feedback, and we look forward to the possibility of welcoming you back to Wyndham Grand Kraków. Kindest regards, Błażej Żak, Guest Relations Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 sept. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 sept. 2023 par Błażej Żak, Guest Relations Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Christophe, thank you ever so much for giving us the best possible rating! This exactly what we strive for, giving guests such as yourself amazing experiences and memories! Once more thank you on behalf of our entire team and hopefully see you next time you're in Kraków! Best regards, Błażej Żak, Guest Relations Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 août 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 août 2023 par Bartosz Matanyj, Gestion de l’hôtel
Dear GannaThank you for sharing your experience after your stay. We are pleased to read that you had a lovely stay at our property.We are grateful for the excellent rating for all the criteria listed! It's very motivating for our staff to keep up the good work.We remain at your disposal for your next visit to Krakow!Best regardsBartosz MatanyjGeneral Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 mai 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 juin 2023 par GM, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Thank you so much for such a great review. It really makes difference when you rated us as Best in Kraków. We hope we can welcome you back soon.On behalf of entire team here at Unicus Palace with hospitality regards,Bartosz MatanyjGeneral Manager
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 mai 2023 sur Expedia
Bel hôtel moderne, personnel très agréable. L'ensemble bassin de nage et spa est superbe. Le petit déjeuner est très bon quoiqu'un peu trop onéreux pour le pays (près de 30€/personnes). Le seul bémol est sur la literie. Apparemment seules quelques chambres disposent de surmatelas et très franchement la literie est horrible sans. Je ne peux pas la qualifier de ferme mais d'extrêmement dure, au point d'être bloqué le matin. Bien sûr le personnel a été à l'écoute et à cherché une solution mais une nouvelle nuit avec une couette en guise de surmatelas n'a pas été suffisant. Aussi, la nuit suivante, alors que nous avons hésité à quitter l'établissement, ils nous ont enfin mis un surmatelas probablement issus d'un king size. La qualité première d'un hôtel est d'assurer un bon sommeil aussi je suggère au manager d'investir en surmatelas pour toutes les chambres.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 juin 2023 par GM, Gestion de l’hôtel
Dear Gael,Thank you very much for taking the time to share feedback about your time with us. I am amazed by your feedback and how is detailed. Service is the heart at everything we do, therefore I am happy to know that you felt so well looked after. I am sorry for situation with mattress.On behalf of entire team here at Unicus Palace with hospitality regards,Mariusz DomanusGeneral Manager
1 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 17 oct. 2022 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 31 août 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 août 2022 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Thank you for your positive feedback following your visit with us at Hotel Unicus Palace. I do hope that you will allow us another opportunity of playing host to you again in the future.On behalf of entire team here at Unicus Palace with hospitality regards,Mariusz DomanusGeneral Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 avr. 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 avr. 2022 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, Thank you for taking the time to leave us a review. We are pleased to hear that you enjoyed your time with us and we cannot wait to welcome you back soon. On behalf of the entire team we hope you return and stay with us again soon and thank you for choosing to stay at Hotel Unicus Palace. Mariusz Domanus General Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 févr. 2022 sur Hotels
Hotel de grand standing tres bien placé. Acceuil et service au top
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 mars 2022 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Jean Luc, Thank you so much for this beautiful review. Your feedback about the hotel and staff made me so proud. We hope we can welcome you back soon. On behalf of entire team here at Unicus Palace with hospitality regards, Mariusz Domanus General Manager