Note fondée sur 4 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,8 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
3,8 Confort de la chambre
4,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 12 juin 2021 sur Hotels
par un voyageur
Molt a millorar en servei
Publié le 20 août 2021 sur HotelsL'hotel té molt bones vistes i és molt agradable, però els queda molt camí per a recorrer per a un servei "correcte".
Algunes coses a millorar:
- el lavabo feia molta pudor del desaigua
- l'esmorzar una mica escàs i sense opció de cafè (donen te)
- El propietari ens va vendre, a l'arribar, l'opció d'un sopar tradicional. Quan tocava, el cambrer quasi no parlava anglès i no ens va poder ajudar gens en la tria. Va ser un bona decepcio.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 août 2021 par Manager, Gestion de l’hôtel
Thanks for your post,
We offered you a large room and it is the best room even though you have paid for small. we helped you with the suitcases, I came down to show the way etc, etc,
(so you paid 50% of the price). and you just got complaints, complaints.
it is not true for the bathroom because it is at its highest point.
For English, how can we work inside the Castle without knowing at least two languages.
We have 40 years of experience.
Every guest who comes to our hotel we explain the history, tradition, and traditional food of Kruja and our hotel.
If we have not found your tastes then you should look for something else.
Even at dinner you paid 50% of the price.
I wish you will have good experiences, but with this price of accommodation, dinner in the season I do not understand how you are not satisfied. (it was a problem for you to pay for a coffee)
You are welcome always, (this is our job)
Best regards
par un voyageur
Publié le 1 août 2019 sur Hotels
La struttura è situata in posizione strategica e molto panoramica. L'ambiente è caratteristico e il proprietario veramente cordiale e disponibile. Ottima la cucina.
par un voyageur
Publié le 24 juin 2019 sur Hotels