Note fondée sur 12 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,7 sur 5
100 % des clients le recommandent
4,0 Propreté de la chambre
3,9 Service et personnel
3,2 Confort de la chambre
3,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Perfect

Publié le 10 juin 2019 sur Hotels
Except the bathroom that is a bit complicated to use as a foreigner, everything was good ! For the price, it's perfect ! Service was good, they are helpful with clients. And around is a small town with good restaurant and also for breakfast. Not far, you can see the fireflies at night, which are amazing !
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 juin 2019 par Cheshta, Gestion de l’hôtel
Hi, Thanks for rating us positively and we do apologize for the issue faced. Your ideas and suggestions always motivate us to improve our services further. Regards, Cheshta
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 févr. 2020 sur Expedia
Vriendelijk personeel , en op loopafstand van de vuurvliegjes en Sky Mirror.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 févr. 2020 par OYO, Gestion de l’hôtel
Heel erg bedankt voor de geweldige waardering, het geeft ons enorme voldoening als we zien dat onze gasten van onze diensten hielden. Blijf ons toestaan je te hosten en we zullen ons voortdurend inspannen om deze glimlach voor altijd te behouden :) Met vriendelijke groet, Kevin
3 sur 5
par un voyageur

Cheap

Publié le 7 févr. 2020 sur Hotels
So so budget hotel
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 févr. 2020 par OYO, Gestion de l’hôtel
Hi, Sorry for the trouble faced. We have duly noted your feedback and will ensure better services in the future. Have a nice day ahead :) Regards, Kevin
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 déc. 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 déc. 2019 par OYO, Gestion de l’hôtel
Hi, Pauline! Thank you for taking out your valuable time to rate us. It seems that you are not completely satisfied with our services and we will surely put in our best effort to keep up with your expectations in the future. Regards, Kevin
3 sur 5
par un voyageur de KUALA LUMPUR

Publié le 15 déc. 2019 sur Expedia
Decent value and central (a few minutes' walk) to the nature park, lighthouse park and firefly tours jetty. There are also a few restaurants and services nearby.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 déc. 2019 par OYO, Gestion de l’hôtel
Hi, Phlatfoot! Thanks for your kind words of appreciation. Have a wonderful day! Regards, Kevin
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 déc. 2019 sur Expedia
ROOM IS OKAY.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 déc. 2019 par OYO, Gestion de l’hôtel
Thanks for the positive rating, Hope to host you soon :) Regards, Kevin
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 sept. 2019 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 sept. 2019 par Edward, Gestion de l’hôtel
Glad to see that you have rated us positively, Do give us more chances to delight you in the future as well. Regards, Edward
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 sept. 2019 sur Hotels
Room was convenient but no mini bar or fridge, no reserved parking for hotel guest
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 sept. 2019 par Rehana, Gestion de l’hôtel
Hi, Thank you so much for the positive rating. It seems that you aren't completely satisfied with our services, we've highlighted the matter to our relevant team to ensure a comfortable and relaxing stay in the future. Regards, Rehana!
4 sur 5
par un voyageur de Kuala Lumpur

Publié le 10 sept. 2019 sur Expedia
Overall it is comfortable to stay in. It is also easy to access Kuala Selangor tourism spot.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 sept. 2019 par Edward, Gestion de l’hôtel
Thanks for applauding, Ding ! The biggest joy lies in seeing our guests satisfied, for which we are working day and night to meet our guest’s expectations. We would love to stay updated and posted with your future reviews as well. Regards, Edward
3 sur 5
par un voyageur

good location

Publié le 2 sept. 2019 sur Hotels
location near sky mirror jetty and bukit malawati
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 sept. 2019 par Edward, Gestion de l’hôtel
Hi! As per the feedback, it seems that your stay with us has not been up to the mark, however, we'll definitely improvise our services with our continuous efforts. Do give us another chance and we'll ensure that you'd experience the comfort and hospitality we are known for. Hope to host you soon :) Regards, Edward