Note fondée sur 52 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,5 Propreté de la chambre
3,6 Service et personnel
3,7 Confort de la chambre
3,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 15 déc. 2022 sur Expedia
The space is big however we saw some cockroaches.
The pool need some cleaning.
Glad there're hot water with good pressure
Kettle, mug, 3 in 1 coffee mix, provided
par un voyageur
Publié le 6 sept. 2022 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 8 août 2022 sur Expedia
Don't provide equipment to cook.
par un voyageur
Publié le 24 juill. 2022 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 17 juill. 2022 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 11 mai 2022 sur Expedia
Super satisfied
par un voyageur
Your staff is not friendly
Publié le 6 févr. 2022 sur Hotelspar un voyageur
Publié le 29 déc. 2021 sur Expedia
par un voyageur
Out of 10 my rating is 7.
Publié le 20 déc. 2021 sur HotelsOverall it is ok. They should improve in cleanliness a bit. For example house keeper skips cleaning the floor under the sofa in the living room. Notice a lot of dust under the sofa.
par un voyageur
clean apartment
Publié le 24 nov. 2021 sur HotelsOverall cleanliness is good, water pressure for shower not that good. Kitchen very good and clean.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 nov. 2021 par NARESH GIRI, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, Thank you for choosing D'embassy Serviced Residence Suites for your recent stay in Kuantan. We have read your comments about the hotel and we greatly appreciate that you took the time to write them, as our guests’ satisfaction is our main priority. It is very important for us that our guests’ experiences are shared. It was a pleasure to have you as our guest. We would like to take this opportunity to thank you for your collaboration and we hope to see you again soon at D'embassy Serviced Residence Suites. Sincerely, The Management And Team.