Note fondée sur 515 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,8 sur 5
82 % des clients le recommandent
3,9 Propreté de la chambre
4,1 Service et personnel
4,0 Confort de la chambre
3,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 juin 2021 sur Expedia
I like that the pool was open 24-7
1 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 11 mai 2021 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 11 mai 2021 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 4 mai 2021 sur Hotels
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 mai 2021 sur Expedia
Mattress was very uncomfortable. Could not sleep. Left during the night
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 mai 2021 sur Expedia
Front desk Staff was great! Unfortunately, the room we were p!aced in was just sad. Cobwebs on the ceiling, tv didn't work, bathroom could use some Mr Clean Magic Eraser on the shower walls, door frames were rusty, stains on carpet..... overall was not the most kept up facility. I understand things are just getting back into the swing after Covid, but this looked like there was no quality at the Quality Inn.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 19 avr. 2021 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Good spot to crash

Publié le 18 avr. 2021 sur Hotels
Everything was clean and functioning. Check in was easy. Pool was a nice for a quick swim.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 avr. 2021 sur Expedia
Very friendly staff. Provided nice breakfast under the current conditions.
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 31 mars 2021 sur Hotels