Note fondée sur 394 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,6 Propreté de la chambre
3,9 Service et personnel
3,7 Confort de la chambre
3,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 28 août 2024 sur Hotels
El único problema es que la señoras de la recepción son enojonas y te atienden de mala gana
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 août 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Viridiana, Lamentamos escuchar sobre tu experiencia. Tomaremos tus comentarios en consideracin para mejorar nuestro servicio al cliente en la recepcin. Apreciamos tu retroalimentacin y esperamos que tengas en cuenta nuestras futuras mejoras.
par un voyageur
Publié le 20 août 2024 sur Expedia
Bad smell inside, cockroaches, old facilities and expensive for the quality and service offered
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 août 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Gerardo, We appreciate you giving your feedback about your recent experience in our hotel. I want to assure you that we act promptly to pest alerts with expert extermination services and treat to deter pests regularly scheduled basis. We respond to all claims of a pest issue with prompt and professional action and ask that you bring these issues to our attention in real-time so we can quickly investigate and address the situation. Thank you again for taking the time to share your experience and to bring this matter to our attention. On behalf of our entire staff thank you for staying with us and for rating your stay.
par un voyageur de POZA RICA
Publié le 16 août 2024 sur Expedia
Cómodo para viajes rápidos.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 août 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello JUAN JOSE RAMIREZ,Gracias por sus comentarios, nos complace saber que encontr nuestro hotel cmodo para sus viajes rípidos. Esperamos darle la bienvenida nuevamente en el futuro.
par un voyageur
rest perfectly
Publié le 12 août 2024 sur Hotelsperfect stay
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 août 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Luis,We are delighted to hear that you had a perfect stay with us. Thank you for taking the time to share your positive experience. Your feedback is greatly appreciated and we hope to welcome you back in the future.
par un voyageur
Publié le 12 août 2024 sur Hotels
Nunca funcionó el wifi, a pesar de decirle a la persona de recepción
Encontré varias cucarachas en los días que estuvimos
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 août 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Adrian,We apologize for any inconvenience you experienced. We encourage guests to contact us during their stay so we can address any issues promptly. Your feedback has been shared with the team for improvement.
par un voyageur
Publié le 11 août 2024 sur Hotels
Considero que el hotel si solo es para 1 o 2 mochas máximo está bien , está viejo , el aseo hay que solicitarlo una noche antes, en nuestra habitación salieron cucarachas , honestamente por el precio deja mucho que desear
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 août 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Laura Marisela, Thank you for taking the time to write this review and share your experience. This is certainly not taken lightly and has been forwarded to management for review. Providing our guests with a safe and enjoyable experience is of extreme importance to us. Thank you for alerting us to a potential pest problem. We are investigating and treating to make sure that this is an isolated incident. I assure you that we have strict guidelines we follow, and cleanliness issues are very important to us and are being addressed immediately with our staff. We are always looking for ways to improve upon the guest experience even with limited staffing. We are working hard to improve our provided services and hope you will return to experience them with a future stay.
par un voyageur
Publié le 9 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 août 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Jesus,We are delighted to hear that you had a wonderful experience during your stay with us. It was a pleasure having you as our guest, and we look forward to welcoming you back soon!
par un voyageur
Publié le 7 août 2024 sur Expedia
Solo para que sea un hotel de paso
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 août 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Jesus Roberto,Lamentamos escuchar que tu experiencia no cumpli con tus expectativas. Apreciamos tu feedback y lo compartiremos con nuestro equipo para futuras mejoras. Esperamos que consideres visitarnos nuevamente en el futuro para brindarte una experiencia mís satisfactoria. íGracias por elegir nuestro hotel!
par un voyageur
Publié le 7 août 2024 sur Hotels
Le falta más limpieza estaba. Sucia mi habitación y olía a cigarro
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 août 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Sandra, We're sorry to hear about your experience. We take cleanliness seriously, and we'll address this with our housekeeping team to ensure our rooms meet our highest standards. Your feedback is important in helping us improve our services for all guests.
par un voyageur
Publié le 6 août 2024 sur Expedia
En general bien solo que la habitación que nos tocó tenía un olor muy fuerte a humedad que en las dos noches no se quitó, un poco más de luz en el baño ayudaría porque con el espejo solamente a la regadera no llega suficiente luz.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 août 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Dolores, We appreciate your feedback regarding the room odor and lighting. Your comments help us improve our services. We encourage you to reach out to management directly for further assistance.