Note fondée sur 891 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,0 sur 5
90 % des clients le recommandent
4,2 Propreté de la chambre
4,3 Service et personnel
4,0 Confort de la chambre
3,9 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3 sur 5
Recommandé
pour Tout le monde
par lai de punaauia

ras

Publié le 19 mars 2014 sur Expedia
Pour : ras
Contre : Mieux nettoyer les chambres, petit déjeuner repousser l'heure à 10h00
Emplacement : ras
fermeture heure petit dejeuner trop tot; trop de bruit chambres pas insonorisée
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 mars 2014 par Tip, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to complete our survey, we appreciate your comments and will use this information to provide an enjoyable and excellent stay for our guest. Sincerely, Tip S. General Manager Quality Inn Ontario Airport Convention Center
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 août 2024 sur Expedia
Ok
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 août 2024 par J. Escobar - Front Desk Manager, Gestion de l’hôtel
Hansel,Thank you for taking the time to rate your recent stay, We hope to see you the next time travel brings you to the area
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 août 2024 sur Expedia
Ample parking Clean grounds
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 août 2024 par J. Escobar - Front Desk Manager, Gestion de l’hôtel
Lindsay,Thank you for providing feedback from your recent stay. We hope to see you the next time you are in the area.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 août 2024 sur Expedia
Was good
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 août 2024 par J. Escobar - Front Desk Manager, Gestion de l’hôtel
Rebecca,We are happy you had a good stay with us, your feedback is appreciated. We will see you the next time you are in the area.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 août 2024 sur Expedia
This was a nice place to lay your head for the evening, very accommodating staff. Will certainly return.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 août 2024 par J. Escobar - Front Desk Manager, Gestion de l’hôtel
Joseph,Thank you for taking the time to let us know about your recent stay. We are glad you enjoyed your stay with us. Your kind words are greatly appreciated. We hope to see you the next time travel brings you to our area.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 août 2024 sur Expedia
Easy check in and quiet
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 août 2024 par J. Escobar - Front Desk Manager, Gestion de l’hôtel
Brandy,Thank you for taking the time to review tour recent stay with us. We hope to see you the next time travel brings you to the area.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 août 2024 sur Expedia
Area was in a good location.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 août 2024 par J. Escobar - Front Desk Manager, Gestion de l’hôtel
Sandra,Thank you for taking the time to review your recent stay. We hope to see you the next time travel brings you to our area.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 août 2024 sur Expedia
Good property to stay for business or with family
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 août 2024 par J. Escobar - Front Desk Manager, Gestion de l’hôtel
Rafael,Thank you for taking the time to review your recent stay with us. Your kind words are greatly appreciated and will be shared with our staff. We hope to see you the next time travel brings you to our area.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 août 2024 par J. Escobar - Front Desk Manager, Gestion de l’hôtel
Margo,Thank you for taking the time to rate your recent stay with us. We hope to see you the next time travel brings you to our area.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 août 2024 sur Expedia
Our room was missing a trash can. There was plastic ware left in the sink area. This was evidence that the cleaning was rushed and poorly completed.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 août 2024 par quality inn, Gestion de l’hôtel
Hello Eva, Thank you for taking the time to leave us a review. I apologize on behalf of our entire staff, for failing to meet your expectations. We strive to provide all of our guests with a clean and comfortable room. I have brought your concerns to the appropriate department managers attention. Rest assured we will be using this review to make improvements and enhance training. Thank you for bringing this to our attention. Sincerely, Christine- Night Auditor